کد خبر 761368
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
احمد محمدی

احمد محمدی نماینده وزن 87- کیلوگرم کشورمان با 3 پیروزی متوالی توانست بر سکوی قهرمانی جام ریاست فدراسیون جهانی آسیا ایستاد و مدال طلای خود را به شهید مدافع حرم حججی تقدیم کرد.

به گزارش مشرق، نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا (G2) در رده سنی جوانان و بزرگسالان از صبح امروز (شنبه) در سالن "یونیورسال" تاشکند با رقابت‌های اوزان 80-، 87- و 87+ کیلوگرم گروه مردان و اوزان 46-، 49-، 53-، 57-، 67-، 73- و 73+ کیلوگرم گروه زنان آغاز و فردا (یکشنبه) به پایان می‌رسد.

احمد محمدی تکواندوکار وزن هفتم کشورمان در نخستین گام با سردار اناجایلیجو از ترکمنستان مبارزه کرد و با نتیجه 23 بر یک پیروز شد. او در دومین مبارزه به مصاف آمبت شکیوف قزاق رفت و 17 بر یک به برتری رسید.

هوگوپوش وزن هفتمی کشورمان در فینال این رقابت‌ها مقابل جینتائو لیو از چین دارنده مدال برنز المیپک نوجوانان 2014 رفت و با شکست (13 بر 6) این هوگوپوش توانست سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت نماید.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی می‌باشد.

گفتنی است؛ مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20،‌ 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    5 0
    ورزشکار به شما میگن . همانا قدرشناسی صفت پاکان است . الهی عاقبت به خیر شوی جوان . درود بر شرف تو ، رحمت بر آن شیر پاک و لقمه ی حلالی که خوردی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس