کد خبر 761351
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
رضا سراج

در حالیکه محسن حججی قهرمان واقعی و ماندگار آحاد مردم ایران شده است؛ روزنامه‌های زنجیره‌ای مدعی آزادی و اصلاحات، این شهید مظلوم را سانسور کردند.

به گزارش مشرق، رضا سراج در کانال تلگرامی اش نوشت: در حالیکه محسن حججی قهرمان واقعی و ماندگار آحاد مردم ایران شده است؛ روزنامه‌های زنجیره‌ای مدعی آزادی و اصلاحات، این شهید مظلوم را سانسور کردند.

چرایی سانسور محسن حججی
سانسور و عبور روزنامه‌های زنجیره‌ای از حماسه جاویدان محسن حججی را باید در چند نکته جستجو کرد. 1) مخالفت لیبرالیسیم با ترویج ارزش‌های دینی 2) مغایرت فرهنگ جهاد و شهادت با فرایند جهانی‌سازی 3) پیشگیری و مقابله با اجتماعی شدن جریان انقلابی 4) بزک کردن چهره آمریکا و پدید آورندگان تکفیری‌ها 5) ممانعت از الگو شدن امثال محسن حججی برای مردم به ویژه جوانان ایرانی

اسارت محسن حججی محصول همکاری و اجرای آتش و حرکت آمریکا و تروریست‌های تکفیری بود. لذا سانسور شهادت محسن حججی به نوعی استتار جنایت آمریکا و تروریست‌ها‌ محسوب می‌شود. در این میان روزنامه‌ زنجیره‌ای قانون، فراتر از سانسور ناجوانمردانه عمل کرده‌ و با عوض کردن جای #شهید و جلاد و ملامت سپاه قدس، شلیک موشکهای سپاه به مقر داعش را اقدامی تنش‌زا معرفی و شهادت حججی را نتیجه اشتباهات محاسباتی ایرانی‌ها دانسته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • P IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    45 3
    هرانسان آزاده ایی باشهادت مظلومانه ی شهیدحججی بیقرار میشد برخی انسان نیستن آزاده هم نیستن ..
  • هاتف IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    37 3
    با عرض معذرت از خوبان، لجن به سر زنجیره ای ها.
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      1 13
      کمی به کانال های تلگرامی نگاه کنی داستان واقعی قتل عام را متوجه می شوی . همان داستانی که سایت مشرق و دوستانش قصد سانسورش را داشتند
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    29 1
    فکر نمی کنید دلیلش این باشه که روزنامه های زنجیره ای اصلاحطلبان و همفکران و رفقاشون دوست ندارن به این جنایات وحشیانه آمریکا و جنایات وحشیانه داعش و آل سعود که نوکر آمریکا و صهیونیسم هستن اعتراف کنن؟ بله حتما به آمریکا و داعش خیلی علاقه دارند که نه چشم دیدن شهدای مدافع حرم رو دارن و نه چشم دیدن رزمندگان اسلامو. همه اینها علاقه شون به آمریکا و داعش و آل سعود و اسرائیل رو در فتنه 88 نشون دادن.
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    21 4
    چون بي شرفن ، وبا ادم فروشي و وطن فروشي روزگار ميگذرونن
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    26 2
    حتما روزنامشون جای خالی نداشته ...
  • مهماندار هواپیما DE ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    30 4
    روزنامه های زنجیر ه ایی به اندازه اب بینی روزنامه های امریکایی و اروپایی هم در وطن پرستی نیستند
  • مهماندار هواپیما DE ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    14 3
    روزنامه های زنجیر ه ایی به اندازه اب بینی روزنامه های امریکایی و اروپایی هم در وطن پرستی نیستند
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    16 4
    اجنبی پرستان
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    18 0
    مجید انصاری خطاب به دلواپسان: بروید سوریه شهید بشید... تا ما از دستتان راحت شویم با کمک همکاران عرب و چچنی
  • محمد1 IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    5 0
    روزنامه ها باید حقایق پنهان ونهان جامعه را برای رفع مشکلات و شناسائی مقصرین و مزدوران برای مردم و نظام آشکار کنند نه خود مزدور دشمن و اشاعه دهنده فرهنگ منحط غرب و تضعیف کننده فرهنگ غنی اسلامی مانند فرهنگ شهید و شهادت باشند . متاسفانه روزنامه های زنجیره ای در این راستا حرکت می کنند.اینها مانند قاچاقچیان مواد مخدر و اقتصادی،مفسدین فرهنگی و اقتصادی و چپاولگران بیت المال و... به کشور و نظام اسلامی ضربه می زنند چون یا اشاعه فرهنگ غنی اسلامی نمی کنند و یا آن را به تمسخر می گیرند ودر واقع دستشان در یک کاسه است و از یک جا درس و دستور می گیرنند. حال سؤال این است چرا اینها امروز در این کشور با پول بیت المال فضای کشور را به نفع دشمنان قسم خورده اسلام و این ملت ستمدیده آلوده می کنند و مورد حمایت برخی از مسئولین هم هستند؟
  • صابرین IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    8 0
    کافران و منافقان رو سیاهان تاریخ هستن تا قیامت و شهدا ی طول تاریخ امثال شهید محسن حججی چراغهای این انقلاب هستن و تا ابد با نور خود شفیع و نگهبان حریم ولایت میباشند . وخدا همه چیز را مبیند و تا روز خودش صبر میکند وپیروزی در نهایت با صابران میباشد.
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    4 0
    چرا نداره صاجبان اين روزنامه خودشون داعشي هستند فقط از نوع امريكاييش
  • LB ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    1 0
    یه تعداد کانال مزدور هم شایعه کردن به دلیل بی تدبیری سپاه 40 نفر کشته شدند! اولا به دلیل کمک آمریکا به داعش بود که وقتی شکست خورده و فرار کرده بودند، پاتک کردند و برگشتند. دوم اینکه ما مثل اونها نیستیم. برای شهدامون ارزش قائلیم. هر شهیدی بال در بال ملاوک کشید، با احترام و پرشکوه تشییع اش می کنیم. نه مثل داعشی ها و مزدورای اسراییل که ننه شان یک گوشه ای از دنیا باید تنهایی گریه کند. نکته مهم تر اینکه اگر در سالهای قبل معدود مشکلاتی وجود داشت اما الان وضعیت مدیریت میدان نبرد به شدت خوب شده و هیچ کسی به خاطر سو مدیریت یا ناهماهنگی یا نقشه اشتباه به شهادت نمی رسد. جنگ است. حلوا که پخش نمیشه. شما مزدورها هم که کسی ازتان نخواسته بروید بجنگید. در سایه امنیتی که از خون این شهدای مجاهد دارید، نشسته اید دارید راحت جیره مواجبتان را از خارج میگیرید و ضد نظام چرت و پرت می گویید. کاش کمی ترکیه ای بود نظام ما و همه تان را به یک گاری می بست و می فرستاد جایی که عرب نی انداخت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس