کد خبر 761289
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
میثاقیان

میثاقیان همچنان حاضر نیست تی‌شرتی که در روز برد مقابل پرسپولیس پوشیده بود را از تن خارج کند.

به گزارش مشرق، اکبر میثاقیان قصد ندارد که جامه سیاه را از تن دربیاورد. مرد مشکی‌پوش فوتبال، همچنان با تی‌شرت‌های مشکی آستین کوتاه جلب توجه می‌کند. میثاقیان در زمستان‌های سرد هم با همین مدل لباس، زیر بارش باران قرار می‌گرفت که باعث تعجب همه می‌شد. ولی این بار تی‌شرت‌های مشکی اکبر میثاقیان، از زاویه دیگری حاشیه‌ساز شده است.

میثاقیان هدایت تیمی را به عهده دارد که لباس اولش، مشکی است. به همین خاطر هر هفته، لباس میثاقیان شبیه به پیراهن تیم خودش است و داوران او را مجبور به پوشیدن کاور می‌کنند. آیا اکبر میثاقیان از قبل نمی‌داند که تی‌شرتش با لباس تیمش همرنگ است و داور اجازه این پوشش را به او نمی‌دهد؟

مشخص نیست میثاقیان دلیل خاصی دارد که این لباس را از تن در نمی‌آورد یا خیر. ولی بعد از برد فصل گذشته سیاه‌جامگان مقابل پرسپولیس، هیچ‌گاه اکبر میثاقیان در مسابقات رسمی، این تی‌شرت را از تن خودش در نیاورد. تی‌شرتی که شاید پشتش خرافات‌هایی از خوش‌شانسی قرار داشته باشد که میثاقیان حاضر به عوض کردن آن نیست. با سرچی در گوگل مشخص است که میثاقیان سابقه پوشیدن لباس‌هایی جز مشکی را هم دارد و عوض نکردن این تیشرت، خیلی هم اتفاقی نیست. گزارش تصویری زیر را دنبال کنید.

تیشرت میثاقیان در روز بقای سیاه‌جامگان با برد مقابل پرسپولیس

 

تی‌شرت میثاقیان در بازی‌های این فصل لیگ؛ که داور او را مجبور به پوشیدن کاور می‌کند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس