کد خبر 761218
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
ریوالدو

ریوالدو، مهاجم سابق بارسلونا معتقد است که فیلیپه کوتینیو، جانشین خوبی برای نیمار در بارسلونا خواهد بود.

به گزارش مشرق، پاری سن ژرمن با پرداخت 222 میلیون یورو و فعال کردن بند فسخ نیمار، او را از بارسا به خدمت گرفت. پس از جدایی نیمار، بارسا به دنبال جذب جانشینی مناسب برای او بوده و کوتینیو اصلی ترین هدف آنها بوده است که این انتقال همواره با مخالفت لیورپول همراه بوده است. با این حال روز گذشته کوتینیو درخواست جدایی داده تا یک گام به حضور در بارسا نزدیک تر شود و ریوالدو، او را گزینه مناسبی برای جانشینی نیمار می‌داند.

ریوالدو گفت:" نیمار به پاری سن ژرمن پیوست ولی با وجود اهمیت او برای تیم، به نظرم بارسا با این موضوع کنار خواهد آمد. حتی شاید روحیه تیم را تقویت کند و نشان دهد که بازیکنان می‌توانند بیایند و بروند ولی بارسا همچنان در بین بهترین ها است. فیلیپه کوتینیو گزینه خوبی برای جانشینی نیمار در آن پست است ولی پائولینیو، هافبک سابق اسپرز هم می‌تواند به تقویت خط میانی بارسا کمک کند."

ریوالدو مدعی شد که کسب توپ طلا از انگیزه های اصلی نیمار برای جدایی بود. او گفت:" برای نیمار تصمیم بسیار سختی بود ولی هدف اصلی او در کنار وجه اقتصادی این انتقال، این بود که به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود و از زیر سایه مسی خارج شود. برای بارسلونا نیز از لحاظ اقتصادی اوضاع خیلی بهتر شد و آنها با خیالی راحت تر می‌توانند خرید کنند."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس