روزنامه قانون

یک روزنامه اصلاح‌طلب در مطلبی توهین آمیز ضمن ملامت سپاه قدس، شلیک موشک‌های سپاه به مقر داعش در دیرالزور را اقدامی تنش‌زا معرفی کرد و شهادت حججی را نتیجه اشتباهات محاسباتی ایرانی‌ها دانست.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** توهین روزنامه اصلاح طلب به سپاه قدس و مدافعان حرم

روزنامه قانون در مطلبی توهین آمیز ضمن ملامت سپاه قدس و تذکر نسبت به بی توجهی به هشدارهای آمریکا، شلیک موشک‌های سپاه به مقر داعش در دیر الزور را اقدامی تنش زا معرفی کرد و شهادت جوانان ایرانی مدافع حرم را نتیجه اشتباهات محاسباتی ایرانی‌ها دانست.

قانون در مطلبی با عنوان «پشت صحنه یک شهادت؛ عواملی که سبب شد تا محسن‌حججی شهید شود» نوشت:

«کوروش احمدی، کارشناس روابط بین‌الملل با درج مطلبی در روزنامه شرق، تنف و جنوب شرق سوریه را «جدیدترین نقطه بحران در منطقه» می‌خواند و می‌گوید: در شرایطی که روند عقب‌نشینی و نابودی داعش در سوریه سرعت گرفته، تلاش‌ها برای پرکردن خلأ ناشی از آن نیز رو به افزایش نهاده و از جمله موجب شده به ناگاه، جنوب شرقی سوریه به یکی از حساس‌ترین و مخاطره‌آمیزترین صحنه‌های تقابل در منطقه تبدیل شود. در نتیجه، در بیش از یک ماه گذشته، این منطقه عرصه برخوردهایی بین نیروهای حامی دولت سوریه و نیروهای سوری تحت حمایت آمریکا بوده است. حمله آمریکا در هجدهم می، به واحدهایی که ادعا می‌شد به پادگان تنف نزدیک می‌شدند؛ ۹ روز قبل از آن حمله نیروهای سوری به مواضع شورشیان در منطقه؛ ادعای سرنگونی دو پهپاد مسلح ساخت ایران از سوی آمریکا در ۷ و ۲۰ ژوئن؛ شلیک ۶ موشک ایرانی به شهر دیرالزور که در تصرف داعش است؛ اعلام روسیه مبنی بر تعلیق برنامه هماهنگی با آمریکا برای اجتناب از برخوردهای تصادفی هوایی و هشدار به آمریکا درباره ورود هواپیماهای آمریکایی به منطقه عملیاتی روسیه یعنی غرب رود فرات، برخی از این موارد تنش‌زا بوده‌اند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه ضمن ملامت سپاه قدس و تذکر نسبت به بی توجهی به هشدارهای آمریکا نوشت:

«جف دیویس، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد: «جنگنده‌های ائتلاف] دروغین آمریکا علیه داعش [ در روزهای گذشته با پرتاب اعلامیه به نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه هشدار داده‌اند که از مناطق کاهش تنش، دور شوند. مشخص نیست که نیروهای ایرانی نیز در این منطقه حضور دارند یا خیر، اما نیروهای حاضر، دست‌کم به وسیله تهران، تقویت شده‌اند». سخنرانی این مقام ارشد نظامی آمریکا سبب شد تا خبرگزاری فرانسه اعلام کند که این ادعای پنتاگون احتمال حمله مجدد جنگنده‌های ائتلاف به نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه را افزایش می‌دهد. ولی با این حال چرا توجهی به این ادعا یا هشدار نشد، مشخص نیست».

قانون در ادامه با عنوان "اشتباهاتی که جان می‌گیرد" می‌نویسد:

یک روز خان‌طومان وامروز تنف؛ طیفی از بهترین بندگان خدا به دلایل مختلف جان خود را از دست می‌دهند و برخی فقط با تقسیم تقصیر، به بریده‌شدن سر حقانیت نظاره می‌کنند. گردن کلفت‌ جهانی(روسیه) که منافع خود را دنبال می‌کند نیز فقط گاهی اعلام می‌کند که قابل قبول نیست.آری، قابل قبول نیست جوانان ایرانی که برای حفظ امنیت مرزهای کشورش به صدها کیلومتر آن‌طرف‌تر از مرزهای ایران رفته‌اند، با اشتباهات محاسباتی برخی سیاست‌مداران جان خود را از دست بدهند. قابل قبول نیست که روسیه هرجا منافع او حکم می‌کند، با آمریکا باشد و پشت ایران را خالی کند. قابل قبول نیست که مانند عملیات کربلای 4 عزیزترین مردان خدا با دستان بسته شهید شوند و هزاران غیر قابل قبول دیگر که در این میان دل را می آزارد.

قانون در ادامه نوشت:

«بیشتر از همه این دردها، حماقت‌های جریانی خودبرتربین بلای جانست. جریانی که تصور می‌کند شهدا و شهادت در سیطره فکری آن‌ها خلاصه شده است و هرکس به بازی‌های سیاسی‌شان توجهی ندارد، از این میدان به دور است.بی‌شک آن‌ها نیز در شهادت این عزیزان، تقصیر دارند و دست‌شان آلوده به انحرافی است که در اذهان ایجاد می‌کنند. مشخص نیست که چرا این جریان در تلاش است تا شهدا،ایثار و فداکاری را از ملت دور و به یک تفکر خلاصه کند ولی ای کاش بزرگان‌شان، آن‌ها را از خواب غفلت بیدار کنند و جلوی این رویه غلط را بگیرند.»

درباره این مطلب توهین آمیز چند نکته قابل ذکر است.

اول اینکه این روزنامه اصلاح طلب به نقل از یک روزنامه دیگر اصلاح طلب، حمله موشکی مقتدرانه و غرورآفرین سپاه به مقر داعش در دیرالزور را هم ردیف با حمله آمریکا به غیرنظامیان در سوریه، اقدامی تنش زا معرفی می‌کند!

دوم اینکه این روزنامه اصلاح طلب در اقدامی تأمل برانگیز، کارشکنی آمریکا در پاکسازی مناطق تحت تصرف تروریست‌ها و بمباران مناطق سوری توسط واشنگتن را توجیه و تاکید کرده است که چرا سپاه قدس به هشدارهای آمریکا توجهی نمی‌کند!

سوم اینکه تمامی شواهد حاکی از آن است که تروریست‌های تکفیری که وحشیانه به کشتار مردان، زنان و کودکان در منطقه مشغولند، با چراغ سبز آمریکا و حمایت برخی کشورهای اروپایی و برخی از سران مرتجع منطقه دست به این جنایات وحشیانه می‌زنند؛ اما در این میان، توپخانه این روزنامه اصلاح طلب به سمت سپاه قدس و اقشار متدین جامعه نشانه رفته و شهادت جوانان برومند را نتیجه اشتباه محاسباتی ایرانی‌ها معرفی می‌کند!

** در ساختمان بلند بهشت، قلب کارگزاران خوب شد!

روزنامه آفتاب یزد در گزارشی با عنوان «لبخند تهران» نوشت:

«روند رسیدن به گزینه نهایی شهرداری تهران، همان طور که پیش بینی می‌شد چندان از شفافیت برخوردار نبود و حواشی فراوان و قابل توجهی با خود به دنبال داشت... در شرایطی که خبرنگاران به صحن اصلی شورا راه داده نشدند و در راهروهای شورا و پشت درهای بسته صف کشیده بودند و در شرایطی که ساعت از ۱۴ گذشته بود، برخی اعضای شورا خبر دادند که ممکن است انتخاب گزینه نهایی به روز دیگری موکول شود. با این حال همیشه درهای بسته اثرات خاص خود را دارد. جلسه به طول انجامید و شورا به نتیجه رسید اما باز هم با شیوه‌ای عجیب و قابل تأمل... علیرغم تمام این بحث‌ها، نجفی گزینه‌ای کارآمد و قابل اتکا در راه مدیریت و ساماندهی شهر تهران به حساب می‌آید که اگر در روند کاری خود با اخلال رو به رو نشود، بدون شک تهران نفس تازه‌ای خواهد کشید».

گفتنی است فرآیند انتخاب شهردار توسط شورای شهر پنجم در حالی به پایان رسید که از ابتدا نیز مشخص بود که نام «محمد علی نجفی» از گردونه رقابت‌ها خارج خواهد شد.  قرار بود که گزینه نهایی شهرداری تهران از بین سه گزینه الهه کولایی، محسن مهرعلیزاده و محمدعلی نجفی انتخاب شود.

الهه کولایی پیش‌تر اعلام کرده بود که حضور او به عنوان یک زن در میان نامزدهای شهرداری تهران «ویترینی» است. در همین راستا کولایی بعد از ارائه برنامه‌های خود برای شهرداری تهران از نامزدی  انصراف داد و در عمل نشان داد که از ابتدا هم مساله «حضور زنان در پست‌های مدیریتی» که از سوی اصلاح طلبان مطرح شده بود تنها ابزاری برای فریب افکار عمومی بوده است. علاوه بر این محسن مهرعلیزاده نیز پیش از رأی گیری انصراف خود را اعلام کرد.

نکته قابل توجه اینکه اظهارات نجفی در زمان ارائه برنامه‌هایش نشان داد که وی اطلاعات بسیار ناقصی از تهران دارد. برای نمونه وی حتی نمی‌داند تعداد ایستگاه‌های فعال تهران به چه میزان است و عنوان کرده که ۸۰ ایستگاه فعال وجود دارد در حالیکه در حال حاضر حدود ۱۴۰ ایستگاه فعال در تهران توسط شهروندان مورد استفاده قرار می‌گیرد و ۳۰ ایستگاه دیگر در آستانه بهره برداری هستند!

نکته دیگر اینکه در این بین بازنده اصلی طیفی از اصلاح طلبان بودند که به دنبال رساندن مهرعلیزاده به بهشت بودند ولی در پشت پرده‌ها همه چیز به ضرر وی در حال چیدمان بود. در نهایت عملیات مهندسی شده کارگزاران برای شورای شهر تهران با پیروزی محمدعلی نجفی برای شهرداری تهران در جلسه رأی گیری به مرحله نهایی رسید.

در روزهای گذشته پایگاه خبری اصلاح طلب «انتخاب» به نقل از یک کانال خبری نوشت:

«ظاهراً قلب آقای نجفی در مورد پست‌هایی چون سازمان میراث فرهنگی دچار مشکل شده و در برابر پست‌های مهمتری چون شهرداری، رو به بهبودی تمایل نشان خواهد داد». «حسین دهباشی» از فعالین اصلاح طلب نیز در یکی از صفحات اجتماعی نوشت: «جناب دکترنجفی عزیز، شهرداری تهران مبارک و برازنده‌تان؛ اما شما که در آرامش میراث فرهنگی تاب نیاوردید، چه می‌کنید با استرس مدیریت تهران؟‌.»

گفتنی است در متن نامه استعفای نجفی از ریاست سازمان میراث فرهنگی در دولت یازدهم آمده است: «مشکلات ناشی از بیماری قلبی و برخی فشارهای کاری تدریجاً شدت یافته و عرصه را بر این‌جانب تنگ نموده است».

** وقتی اصلاح طلبان احساس می‌کنند در انتخابات بازیچه شدند!

روزنامه بهار در یادداشتی با عنوان «کابینه شکستنی» نوشت:

«حسن روحانی با وام گرفتن از گفتمان اصلاح طلبی و ایستادن در برابر کاندیداهای مشخص و شناسنامه دار اصولگرا در قامت یک کاندیدای اصلاح طلب در میان جامعه هدف خود ظاهر گردید و توانست با اتکا بر آرای اصلاح طلبانه مردمی بار دیگر بر کرسی ریاست جمهوری تکیه بزند. با صراحت باید عنوان نمود که استفاده ویترینی از گفتمان اصلاح طلبی می‌تواند به اعتماد عمومی جامعه به اصلاح طلبان لطمه‌های جبران ناپذیری وارد نماید...اینک ندای آرامش بخش مدارا و امید، با روال معرفی کابینه‌ای «شکستنی» می‌تواند به خطری جدی در جهت انشقاق جریان اصلاح طلب از دولت دوازدهم مبدل گردد».

گفتنی است کابینه دوازدهم از حیث سیاسی، نه تنها بنا بر ادبیات متعارف، اصلاح‌طلبانه نیست، حتی حداقل‌های این جریان را نیز پوشش نمی‌دهد. اصلاح طلبان در پی آن بودند تا با فشار سنگین رسانه‌ای حداقل سه وزارتخانه مهم «کشور»، «ارشاد» و «علوم» را در اختیار بگیرند، اما چنین نشد؛ بنابراین طبیعی است که جریان اصلاح‌طلبی برخورد سردی با روحانی و کابینه دوازدهم داشته باشد.

نمایندگان فراکسیون امید در روزهای اخیر در اظهارات جداگانه عملاً دولت را تهدید کرده‌اند که در صورتیکه مطالبات آنها در کابینه مورد توجه قرار نگیرد، این فراکسیون در زمان رأی به کابینه دولت را همراهی نخواهد کرد. در کنار این، تیترهای روزنامه‌های اصلاح طلب همچون «کابینه افولی»، «کابینه خنثی»، «کابینه شکستنی»، «کابینه غیر علمی»، «بیم‌های پررنگ کابینه امید»، «اندکی تغییر» و... نشان از پیگیری خط مشی جدیدی در برخورد با دولت دارد. از سوی دیگر به میان کشیدن مشکلات اقتصادی و معضلات معیشتی و اجتماعی در روزهای اخیر و تنها دو ماه پس از انتخابات در روزنامه و رسانه‌های اصلاح طلب نشانه نارضایتی آنها از دولت در دادن سهمیه به آنهاست.

** اعتراف روزنامه زنجیره‌ای: اروپا در موضوع تحریم‌ها، با آمریکا همراه است!

روزنامه آرمان در یادداشتی با عنوان «پیامد خروج آمریکا از برجام» نوشت:

«اگر آمریکا بخواهد به وضع قبل از برجام برگردد، اروپا نخست مقاومت می‌کند، اما به‌دلیل حجم مبادلاتی که با آمریکا دارد، در وضع تحریم‌ها علیه ایران با آمریکا، ناگزیر به همراهی خواهد بود، زیرا بسیاری از بانک‌های اروپایی که با آمریکا مبالادت پولی و بانکی دارند، ناگزیر به رعایت قوانین بانک‌های آمریکایی هستند؛ بنابراین لغو برجام از سوی آمریکا در شرایطی اتفاق می‌افتد که واشنگتن خود می‌داند اروپا نیز درصورت لغو برجام ناگزیر به پیروی از ایالات‌متحده خواهد بود».

بزک کنندگان برجام به‌خوبی می‌دانند که علت اصلی دستاورد تقریباً هیچ برجام، عهدشکنی آمریکا و لغو نشدن تحریم‌ها و در نهایت ترس بانک‌ها و مؤسسات اروپایی از عواقب همکاری اقتصادی با ایران و واهمه از جریمه‌های سنگین وزارت خزانه‌داری آمریکاست.

کشورهای اروپایی عضو ۱+۵ تاکنون نه‌تنها به‌هیچ‌عنوان اعتراض ایران نسبت به نقض برجام از سوی آمریکا را نپذیرفته‌اند، بلکه صریحاً از تحریم‌های ضد ایرانی هم حمایت کرده‌اند. برای نمونه، «زیگمار گابریل» وزیر امور خارجه آلمان-بهمن ۹۵- در اظهار نظری گستاخانه از رویکرد آمریکا در قبال ایران حمایت کرده و تحریم‌های جدید تصویب شده علیه تهران از طرف واشنگتن را قابل درک ارزیابی کرد.

اصلاح طلبان قبلاً نکات ضعف دولت را لاپوشانی می‌کردند، الان باید بدون لکنت نقد کنند!

«رضا علیجانی» از اعضای گروهک ملی ـ مذهبی که چندین سال است که به پاریس گریخته در مطلبی در سایت ضد انقلاب زیتون نوشت:

«قرار استراتژیک اصلاح طلبان (و بعضی تحول خواهان)، «حمایت انتقادی» از روحانی و نه حمایت مطلق از وی بوده است. براین اساس به نظر می‌رسد این بخش از نیروهای سیاسی ایران باید در وضعیت پیش رو هرجا که در رفتار روحانی و عملکرد دولتش نقطه قابل نقدی می‌بینند بی لکنت زبان انتقاد کنند. اگر در گذشته در بخش مهمی از این جریان تمایلی به لاپوشانی و توجیه ودلیل تراشی برای نقطه ضعف‌ها وجود داشت امروزه باید تجدید نظری اساسی در این رویکرد صورت بگیرد».

گفتنی است رسانه‌های اصلاح طلب در طول فعالیت دولت یازدهم، همواره به لاپوشانی و فرافکنی نقاط ضعف دولت می‌پرداختند. برای نمونه مدیرمسئول روزنامه اصلاح طلب «شرق» در گفتگو با حسین دهباشی اعتراف کرد که برای عبور از سد افکار عمومی، برجام را بزک می‌کردیم. این روزنامه زنجیره‌ای علیرغم عهدشکنی‌های مکرر آمریکا در برجام، تیتر زد «امضای کری تضمین است». روزنامه‌های اصلاح طلب دو سال و نیم تمام به بزک سیمای ضد انسانی آمریکا پرداختند و چنان قلم زدند که آمریکا توانست برجام با عایدی «تقریباً هیچ» بلکه «خسارت محض» را به ملت ایران گران بفروشد. این تنها یک نمونه از لاپوشانی نقاط ضعف دولت یازدهم توسط اصلاح طلبان است. حال مقاومت دولت درمقابل سهم خواهی طلبکارانه اصلاح طلبان، تبدیل به بهانه‌ای برای مطالبه گری و نقد دولت شده است! و اما نکته قابل تأمل اینکه، مردم و مطالبات آنان از جمله مشکلات معیشتی، تنها یک بازیچه در دست اصلاح طلبان برای نیل به منافع شخصی و حزبی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 162
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 59
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    اینکه ابشخور فکری اینها از کجاست برای همه ی مردم کاملا مشخصه ، مخاطب حرف های ساده لوحانشون فقط طرفدارهای مغز تعطیلشونه
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      برای این که امریکا را بزک کنند ، با ژست ملی گرایی ، به روسیه می تازند.
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      نویسندگان و تحریریه روزنامه قانون مزدور و وطن فروش هستند و قبلا بارها این موضوع را ثابت کرده اند نمونه اش تیتری که برای شهادت سردار همدانی زدند...
    • یکی IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      اینها شیطان را درس میدهند. اینها هدفشان این است که مردم اصل موضوع که رشادت و ایستادگی ایرانی ها است را فراموش کنند
    • مهدی RO ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      اینها کسانی هستند که در پیروزی رئیس جمهور فعلی سنگ تمام گذاشتند. سئوال اینجاست که روحانی تا الان چند بار به سوریه یا حتی لبنان سفرکرده است تا جبهه مقاومت را تقویت کند! خود کرده را تدبیر نیست و اصلا هم جای تعجبی ندارد که از این حرکات شوکه بشویم.
    • سيد محمد IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      از پرچمی که تو راکشت هم پریدند این حامیان درخت گلابی بی ثمر اعضاء پنجمین دوره شورای شهر مشهد در بازدید از روزنامه شهرآرا وقتی با پرچم امریکاو رژیم صهیونیستی مواجه شدند از روی پرچم ها پریدند.
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      94 32
      آخه اینا هم مثل آقای کرباسچی فکر می کنن میشه با داعش مذاکره کرد! با کسایی که عقل و منطق ندارند و بر طبق ایدئولوژی شون سر بچه ها رو هم می برن میخوان مذاکره بشه!! معلوم میشه که آقایون چقدر سیاست سرشون میشه وای به روزی که اینا بشن مسئول سیاست این ملت اون وقت با استراتژی زمین بده زمان ببر کل مملکت رو می فروشن به داعش.
    • حسین IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      97 23
      این اصلاح طلب ها هر وقت یه شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کردند بعدش بیان و از انحصار شهادت در جناح رقیب حرف بزنن!!!!!!
    • ا IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      23 10
      کاش داعش به جای حمله به مجلس به مقر روزنامه ی خائن قانون حمله میکرد . هر چند این وحشی ها با دوستانشون کاری ندارند
    • اکبر IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      46 13
      از یک مغزی که فاقد شعوره سیاسی نظامی انتظار چی باید داشت اخه مشرق جان
    • محمد IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      17 12
      اگه سپاه قدس نبود الان داعش از شرط این آقایان کروات درست میکرد مینداخت گردن زن هاشان وبه اسارت میبردشان .این دیوس های بی همه چیز
    • محمد IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      9 3
      موندم چقدر باید یک نفر عوضی باشه که بتونه در مورد مسئله دفاعی وحیثیتی برای کشور اینقدر عوضی نظر بده
  • محمد IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    از تئوری های این افراد زیرکولر نشین فقط یک نتیجه میشه گرفت غلط کرد
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      96 20
      نه برادر من. اینها هدفشان این است شهادت را زیر سوال ببیند میخواهند مردم اصل موضوع که رشادت و ایستادگی ایرانی ها است را فراموش کنند
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      53 17
      آفرین
    • افوس IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      72 21
      سلام، اینها تو دوران خاتمی علنا گفتند که شهادت امام حسین نتیجه ی خشونت طلبی پیامبره ، حالا هم همون خط رو تو شهادت شهید حججی دنبال میکنند. اصلاحات =لیبرالیسم.
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      7 7
      شما لابد روی کولر مینشینی برادر !!! کارت اشتباهه داداش ! شما هم بشین زیر کولر !!! ببین نه شرقی نه غربی به کجا رسیده که در سایتتون علنا خودتان را به دو دسته روسی و آمریکایی تشبیه میکنید !! دست مریزاد ! بیا بیا بشین زیر کولر ...
    • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      18 9
      شما مگه نمیگفتید این موشکا سایه جنگو دور میکنه؟ چی شد پس؟
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
      0 2
      عزیز جان این موشک ها برای اون امریکا و اسراییل وعربستان و ترکیه جون عزیز شماست نه چندتا چریک شبه نظامی داعشی شما کرم درونت گل کرده وگرنه خودت هم می دونی وقتی سرباز امریکایی رو داعش زنده زنده آتش می زنه دیگه ربطی به بمب و موشک نداره مقابله با اون!
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    ماسک نفاق خیلی وقته از چهره این نفوذیهای فتنه گر کنار رفته . خط سیر حرکتیشون بطور کاملا" آشکار در دشمنی با سپاهه چون اربابشون ترامپ اینجوری میخواد . اینم حال و روزِ فلاکت باریه که به سر مملکت آوردن
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    78 22
    به خودش توهین کرده بااین استدلالش که تماما دیکته شده است آمریکا ارتش سوریه شهروندان سوری رو بمب بارون میکنه بعدم میگه اشتباه کردم اونافرمانده داعشن اون وقت شما میگی سپاه قدس به هشدار آمریکا توجه نمیکنه مسئول خون شهدای حرم داعش آمریکا وحامیان داعشن وشمایی که دارین این خونو پایمال میکنین
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    اصلاح طلبان ادم یاد اونایی میندازن که قرار دادهای ترکمنچای اجرا کردن
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    70 54
    خدا کند داعش به ایران برسد و زن و بچه این کارشناس روزنامه قانون را به کنیزی ببرد...
    • عبدالله IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      فکر نکن داعش به ایران برسه اینها در وطن باشند همگی به وطن اصلی خود (امریکا ترکیه و۰۰۰ ) فرار می کنند مثل همیشه این بچه مذهبی هستند که می مانند و دفاع می کند و شهید می شوند
    • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      16 0
      دوست عزیزم : اولا داعشی غلط می کند پایش در ایران باز شود چه برسد به کنیزی گرفتن. ثانیا این نویسنده احمق رو باید روشنش کرد که با وجود بچه های مدافع حرم است که تو و امثال تو راحت می تونید هر چه اراجیفه بنویسید. ثالثا. از تون این رو میخام خدا را در نظر بگیرید. بدانید راه این شهدا ادامه دارد. بچه شیعه محبت و غیرت در گوشت و خونش عجین است. یا علی
    • نرگس IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      22 7
      لعنت بر افکار شما. من برای زن و بچه حتی خبیث ترین آدم روی زمین هم چنین نفرینی نمی کنم، فرق شما و داعش چیه؟؟؟ لعنت بر افکار شما.
  • علیرضا IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    اینها دیوث سیاسی هستن .... لعنت بر اصلاح طلبی
    • ace IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      7 5
      بهتره سوت بزنید
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    95 32
    این روزنامه نگار باید بابت تضعیف و زیر سوال بردن اهداف عالی نظام و امنیت جامعه و جان بر کفان برقراری این امنیت محاکمه شود
    • پارسا DK ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      16 10
      این روز نامه باید تنبیه شود تا درس عبرتی باشد برای افساد طلبان وما جامعه روستایی منتظر این اتفاق میمون هستیم
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    به این اشغال اصلاح طلب بگواگه سپاه قدس ومدافعان حرم نبودندالان... توبغل داعشیها بودند
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    84 21
    برای شما اصلاح طلبان دروغین نه جوانان برومند ایران مهم هستند. نه سربلندی ایران شما که بارها و بارها ضعف و خودباختگی خود را در برابر غربی ها ثابت کردید آ. و این همه هنر و زیبایی و ابتکارات و قدرتمندی سپاه قدس رو نمی بینید چون کور هستید خدا کورترتون کند یا هدایتتان کند بروید گل ها و میوه های برجامتون را بچینید. و سلفی بگیرید.
  • حط IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    71 22
    خیلی ازادی به اینا داده میشه که متاسفانه همه چیز از دهنشون در میاد اینا عوامل تحریک مردم برای قیام علیه نظامدهستند اگه جلوشون گرفته نشه معلوم نیست در اینده چه بشه
  • على FR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    68 15
    فقط تو ايران روزنامه ها بدون هيچ مصلحتي هر چه در چندان پر ناخالِه خود دارند مينويسند ! كاشكي رييس يكى از اين سخنور پراكنان در خدمت انگليس سرش بريده ميشد تا مشخص شود چطور دوباره مقاله نويسي ميكنند ننگ بر ايران فروشان فرصت طلب ِ اصلاح طلب!
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    80 19
    اف بر نویسنده این مطلب که در روزنامه قانون اومده.
  • skandary ES ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    عزیز دل من مگر برجام را سران سه قوه تایید نکردند. مگر مراجع به روحانی در مورد برجام چراغ سبز نشان ندادند. مگر رهبری بارها از برجام و دولت حمایت نکردند.
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      67 20
      این صحبت نشون میده هیچ از سیاست نمیدونید و بصیرت سیاسی مطلقا ندارید دوست من کمی تحقیق کنید
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      62 16
      فاجعه برجام نتیجه غفلت از هشدارهای رهبر معظم انقلاب و رعایت نکردن شروط 9 گانه ایشان بود.
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      46 9
      اگه این درخت گلابی ثمر می داد بازم اون رو به رهبری و مراجع نسبت می دادی.حالم از اصلاح طلب ها بهم می خوره
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      5 2
      اسکندری با وجود اینکه حرفت کاملا" صحیحه ولی برجام ننگ نافرجامه و بس
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      11 11
      برجام= خیانت بزرگ
    • حسین IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      6 7
      صبح بخیر احتمالا کم خوابی داشتی کی رهبری به برجام چراغ سبز نشان دادند ایشان که دائم از عدم اعتماد به دشمن می گفتند و مثال دست چدنی با دستکش مخملی رو زدند . متاسفم کمی تحقیق کنید .
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    50 14
    این روزنامه سبز و جلبک زده آن زمانی که نمایندگان مجلس با حامی تحریمها و عامل تعطیلی هسته ای ما و تروریسم و داعش در مجلس خودمان عکس یادگاری می گرفتند زبانش لال بود یا نمی دید که همین کارهای سخیف است که آنها را بر ما جری می کند نه دفاع در آن سوی مرزها که اکنون آنها را به زانو در آورده است. در جبهه مردان می جنگند و در پشت جبهه نامردان خود را می بازند و تسلیم دشمن می شوند.
  • شهر خانی GB ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    71 10
    خوب معلومه حزبی که اسرائیل آن را نور چشم خودش بدونه، خداوکیلی توقع دارین از سپاه مملکتش نیک بگه؟ این اصلاحطلب چی‌‌ها در حد این هستند که به مملکتشون خیانت کنند و فرار کنند برند لس‌آنجلس و لندن عشق‌و حال.
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      45 7
      اینها شیطان را درس میدهند. اینها هدفشان این است که مردم اصل موضوع که رشادت و ایستادگی ایرانی ها است را فراموش کنند
  • برهان قاطع IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    43 6
    خط خبرساز استکبار و صهیونیستها به اینها می گویند چه خبری رو بروید. اینها فقط دیکته می نویسند. این دیکته نویس در حد و اندازه ای نیست که مسایل منطقه را آنطور که هست بازگو کند. اینها نوکران با جیره و مواجب غرب هستند که دلارهای نفتی با چند دست بهشان می رسه. ناراحتی این قماش را درک می کنیم اما هیچ چاره ای جز پذیرفتن محورمقاومت وجود ندارد. اوضاع خیلی تغییر کرده میرزابنویس.
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    43 6
    روزنامه قانون اربابن غربیشان اشک تمساح برای شهید حرم می ریزند وگرنه مشخص است که حقیقتا به کجا وچه افکاری وابسته اند ئ
  • ایرانی IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    55 5
    شماها برید عکس سلفی با موگرینی بگیرید لطفا خفه شید به معنای واقعی بی عرضه های ترسو
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    56 5
    برای اصلاح طلبان لحظه بسیار لذت بخشی است. چه لذتی بیش از حذف یک نفر افراطی دلواپس؟ مگر همیشه خطاب به دلواپسان نمی گویند چرا نمی روید سوریه شهید بشوید؟ مگر مجید انصاری همین حرفها را صریحا به عنوان یک مقام دولتی نزد که اگر طالب مقاومت و شهادتید چرا نمی روید سوریه؟ به زبان دیگر حالا که ما توان کشتن شما را نداریم امیدواریم همکاران ما و سایر نوکران ارباب کدخدای بزرگ ما را از دست شما نجات دهند. پس مبارک باد این روز بر آل ابوسفیان و تخم و ترکه حقیقی آنها که اصلاح طلبان خودمان هستند.
  • امید NL ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    49 7
    ھر چه سریع تر باید اینا رو قلع وقعم کرد تا به مملکت عزیزمون اسیبی نرسوندند ،این ھا ھمون خائنین ھستن که مملکت رو دو دستی به اجنبی تقدیم میکنن روزنامہ ھای این انگل طلب ھا باید ھر چه زودتر بسته بشه تا بیشتر از این اراجیف ننویسن،
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    40 5
    همین دیروز بود انگار میگفتند در دفاع مقدس جوانها الکی جبهه رفتند و مفت کشته شدند. این نامردها همین هستند هدف اینها این است که شهادت و فداکاری و ایشتادگی ایرانی جماعت فراموش شود
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    36 5
    اینها شیطان را درس میدهند. اینها هدفشان این است که مردم اصل موضوع که رشادت و ایستادگی ایرانی ها است را فراموش کنند
  • مراد IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    61 9
    اگر سپاه قدس نبود زنان اصلاح طلب را به كنيزي مي برند . داشمند!!!!!!!!
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    41 7
    چقدر باید پست باشی در امنیتی که این نفوس پاک برایت فراهم کردند زندگی کنی و از پول همین مردم بودجه بگیری و ارتزاق کنی اما اهداف دشمن اسلام رو پیاده کنید ،
  • ممد SY ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    31 6
    پدر.. هستن
  • علی حقجو IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    33 4
    خلاصه میگم . با تمام این شواهد چرا باید روزی نامه بی قانون قانون که خط و مشی صهیونیستی و آمریکایی دارد به فعالیت خود ادامه دهد . در هر نظامی مطبوعاتی که سیاستهای کلی آن نظام را رعایت نکنند از هستی ساقط میکنند
    • نيكتا IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      5 2
      اينجا ايران است، بهشت اپوزسيون.
  • علی IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    42 4
    وزارت ارشاد یا دادستانی ویا سپاه قدس باید برعلیه این روزی نامه شکایت کنند هیچ نظامی اجازه نمی دهد عوامل داخلی گول خورده یا وابسته سیاستهای استراتژیک نظام را درافکارعمومی زیر سئوال ببرد
  • سینه سرخ IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    46 9
    بر پدر و مادر نویسنده این مطلب و نوع تفکر لعنت....................
  • سینه سرخ IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    36 11
    بر پدر و مادر نویسنده این مطلب و نوع تفکر لعنت .................
  • amir IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    39 7
    از اصلاحات که خادم صهیونیست ها و وهابیت هستند نمیشه بیشتر از این انتظار داشت اینا چی میفهمند ایران و امنیت یعنی چی
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    33 6
    واقعا در چهره این شهید عزیز مظلومیت عجیبی موج میزند.
  • محسن US ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    35 7
    بنده یه بار نظری دادم منتشر نشد اما اینجا باز جای همون نظر هست با این مضمون که : باید دستگاههای امنیتی گاهی برای خر فهم شدن برخی از غربگراهای به ظاهر ایرانی که حداقل ارزش همین امنیتی رو که دارن بدونن لازمه برخی از تروریستایی را که قصد عملیات دارن را به سمت مناطق اعیان نشین و مرفه هدایت کنن تا این جماعت کاسه ء غرب لیس بدونن که امنیت چیه و چگونه باید به وجود بیاد تا لااقل اگه قدرشناسی نمی کنند نمک به زخم نپاشن. مشرق لطفا " بچاپ.
  • US ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    49 7
    سردار سلیمانی سالهاست در جبهه های جنگ ومقاومت است ایشون تاکتیک نمیدونه!! ولی کار شناس این روزنامه میدونه !!!!!
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      5 2
      طرف زیاد مصرف کرده بعد توهم زده یک چرندیاتی نوشته - طرف شاید خودش هم نفهمیده که دارد به ضرر مملکت و مردم خودش مینویسد و یه آدم دیگه ای هم که نفهمیده ماهیت موضوع بر ضد مردم کشورشه بعدش برداشته مطلب رو چاپ کرده
  • محمد رضا IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    42 8
    چرا اصلاح طلب ها انقدر خودفروخته هستند و دارن به انقلاب خيانت ميكنن
  • ناشناس IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    32 7
    امیدوارم زن وبچه این نویسندگان بدست داعش بیوفتن اونوقت ببینیم توروزنامه بی قانون چه مطلبی مینویسند
  • محمد IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    40 10
    این کارشناس گوساله نمیدونه که این بار اول نیست که آمریکا به نیروهای حدالشعبی حمله میکنه دفعات قبل هم سپاه موشک زد به جایی؟! دلم میخواد این کارشناس از نزدیک ببینم پوزه کثیفش بشکنم
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      8 2
      حیف نیست دستت را با پوزه این نوکر داعش نجس کنی
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    30 5
    برای اثبات ناجوانمردی نیازی نیست به زمان یا مکان دوری بروید کافی است روزنامه های امروز اصلاح طلبان را ببینید وغربت حججی ها را درک کنید وسرمستی لاابالی ها در تصاحب شهرداری فراموشی این بی حمیت ها به دین وکشور وشهدا را تماشا کنید
    • ناشناس SE ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      33 3
      خوشا بحال شهید حججی و سایر شهدای عزیز که از دست این اصلاح طلبای کثیففففففف راحت شدند
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    48 11
    اصلاح طلبی یعنی وطن فروشی. یعنی خیانت به وطن. یعنی دست بوس استعمار. یعنی نوکر بی مواجب صهیونیسم اصلاح طلبی یعنی تعظیم در مقابل شیطان. یعنی ترس یعنی خیانت یعنی مزدوری و.... اصلاح طلبی یعنی برهنه کردن زنان و دختران مردم اصلاح طلبی یعنی دیوثی.
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      37 4
      احسنت این بهترین تعریف از اصلاح (افساد) طلبی است
    • ناشناس SE ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      25 5
      خوشا بحال شهید حججی و سایر شهدای عزیز که از دست این اصلاح طلبای کثیففففففف راحت شدند
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    21 4
    این طرز تفکر از روزنامه قانون از چند حال خارج نیست یا وامدار ومی خواهد برای فردای خود انطرف امتیاز بگیرد.یا نادان است که بعید است.باید آبشخور اینها را پیدا کرد.
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    28 5
    بجای روزنامه قانون بهتره اسمشو بگذارند سخنگوی ایالات متحده...
    • ناشناس SE ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      20 5
      خوشا بحال شهید حججی و سایر شهدای عزیز که از دست این اصلاح طلبای کثیففففففف راحت شدند
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      7 5
      نوکرها و جیره خوارهای داعش دارند خودشون رو نشون میدهند. ظاهرا از مقام نوکری کدخدا به نوکری تعدادی تروریست رو آورده اند
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      1 5
      ای کاش همه شما از دست این اصلاح طلبای کثیف راحت بشید ! بلند بگو آآآممممممیین !
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    25 5
    رحمت خدا بر شهید حججی ها وپیروان آنها که بدون ادعا از این ملت وارزشهای اسلامی دفاع می کنند. لعنت وعذاب خدا بر داعشیان وسلفی ها و پیروان انها
    • ناشناس SE ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      19 7
      خوشا بحال شهید حججی و سایر شهدای عزیز که از دست این اصلاح طلبای کثیففففففف راحت شدند
    • ناشناس SE ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      17 6
      خوشا بحال شهید حججی و سایر شهدای عزیز که از دست این اصلاح طلبای کثیففففففف راحت شدند
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    23 6
    نویسنده مقاله و کرباسچی رو بفرستید بره سوریه مشکل رو حل کنه .
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    28 5
    اين روزنامه بي شرف به جاي ستودن اقدام سپاه در حمله موشكي وقدر شناسي از مدافعان حرم مخصوصا شهيد حججي كه دل همه ما را بدرد اورد ،اراجيف صهيونيست ها وبهائيان را در كانال هاي تلگرامي بلغور ميكند ، درود بر شهدا درود بر سرداران سپاه ، درود بر رهبر ازاده
    • ناشناس SE ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      15 5
      خوشا بحال شهید حججی و سایر شهدای عزیز که از دست این اصلاح طلبای کثیففففففف راحت شدند
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    25 6
    روزنامه قانون شما دین ندارید ما از اول میدونستیم شما ادم بی دینی هستید من تعجب میکنم سران اصلاح طلب ها اگر ادعا دارند دین دارن با دهن این روزنامه رو گل بگیرن اگر نگرفتید معلوم میشه شما هم دین ندارید و بس .
    • ناشناس SE ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      19 6
      خوشا بحال شهید حججی و سایر شهدای عزیز که از دست این اصلاح طلبای کثیففففففف راحت شدند
  • نصیر IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    26 4
    داعش سرباز امریکایی رو هم زنده زنده در آتش می سوزونه ولی هیچ امریکایی این سطح از وطن فروشی" رو از خودش بروز نمیده جالبه حمله موشکی ایران برعکس امریکایها بیشتر نمادین بود و یه اخطار و اصلا حملات پر دامنه و سنگینی مثل بمباران سنگین امریکا یا روسیه و..نبود اصولا اینها همه بهانه هست حمله موشکی سپاه به سوریه با وجودی که اخطار آمیز بود به طور بی سابقه ای برنامه این طیف تندرو اصلاح طلبان و اسراییل گرا رو برای برجام موشکی خراب کرد چون مردم دوباره سی سال بعد از جنگ فهمیدن ایران یه کشور خلع سلاح شده و ضعیف از نظر نظامی نیست و کشور توان پاسخ رو حتی در شرایط برجام برعکس پیش بینی های این لائیک های ایران ستیز و اسلام ستیز که دارن به مردم قالب می کنن که راهی جز تسلیم و کنار گذاشتن کل اسلام و ملی گراییتون حتی استقلال سیاسی کشور در بخش پایگاه نظامی ندادن به غربی ها رو ندارید نیست!
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    30 8
    لعنت بر خائنان افساد طلب مدعی ژن خوب
    • ناشناس SE ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      24 10
      خوشا بحال شهید حججی و سایر شهدای عزیز که از دست این اصلاح طلبای کثیففففففف راحت شدند
  • مهدی موغان IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    34 9
    لعنت بر اصلاح طلبان بی غیرت
  • دانا IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    28 7
    چرا خودتون رو ناراحت می کنید تو موقعیت سخت هر کسی اربابش رو انتخاب می کنه ارباب محسن حججی حسین (ع) بوده و براش سر داده، ارباب این روزنامه و نویسنده مطلبش آمریکا بوده و براش تنها کاری که تونسته بکنه نوشتن بوده*
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    34 8
    به نظر مدیر مسئول و سردبیر این زرنامه رو بفرستید برای مذاکره با داعش.
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    29 9
    باید دوباره با موشک به داعش حمله کنیم.... فرصت خوبیه تا موشکارو تست کنیم
    • IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      4 5
      تازه میخواید تست کنید؟شما که ادعا میکنید امریکا رو با همین موشکا به زانو در میارید ؟ یعنی بدون تست این حرفا رو میزنید؟
  • سید IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    33 8
    گمانم دیگر اکثراً قبول دارند که اصلاح طلبان تهوع آورند.
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    27 7
    خداوند این کشور رو از شر ترسوها و خاءن ها حفظ کنه
  • ماني IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    34 9
    دست داعش و منافقين از آستين اصلاح طلبها بيرون افتاده !!! لعنت بر پايمال كنندگان خون شهداي اسلام و نظام
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    8 6
    آقایان اخطار! باز بوی خاتمی و گنجی و سروش و مهاجرانی می آید!!.... آقای روحانی! یار گذشته ی انقلاب! به خاطر سیاست و قدرت با چه کسانی هم پیاله شده اید؟
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    6 4
    شهادت شهید حججی هم تقصیر احمدی نژاد انداختن؟!! تف بر ذاتتون. شما ها رفتنی هستید و نوبت ما هم میرسه!
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    8 4
    کی این اصلاح طلب ها ی سکولار ( انقلابی هاشون به کنار) میرن به جهنم مردم راحت بشن!
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    7 3
    باور کنید اگر شهادت شهید محسن حججی و مظلومیتش تا این اندازه رسانه ای نشده بود اصلا ککشون هم نمی گزید و واکنش نشون نمی دادن!
  • سالمی IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    6 6
    مدیر این روزنامه نباید در این مملکت قلم بزند خدمتکار این چند نفرباشد .ترامپ .نتانیاهو. شاه عربستان
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    5 6
    اصلاح طلب ها استاد بازی رسانه ای و تغییر جریان به نفع خودشون با تحلیل ها صد من یه غاز هستن! دیدند اوضاع خیلی خیته و داره به نفع انقلابی ها پیش میره، و حرف حق به کرسی میشینه، از شهادت محسن حججی هم درس مذاکره گرفتن و سپاه و نیرو های انقلابی رو محکوم کردند!!
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    8 6
    چی شد شما که تا یه ماه پیش میگفتید دولت موشک ساخته نه سپاه! حالا شد کار عجولانه و محاسبه نشده؟!! ای بر ذات منافق لعنت
  • شریف زاده RO ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    10 5
    اینکه این روزنامه اصلاح‌طلب به خود اجازه می دهد خیلی راحت سپاه را مورد ملامت قرار دهد . جای تعجب ندارد. اگر این کار را نمی کرد باید متعجب می شدیم. افکار اینها نتیجه خوردن از طبره یانگی دنیاست. باید نشخوارش هم همان تراود که از آن تغذیه می کند. شهادت بسیجیان جان برکف همچون حججی را نمی توانند هضم کنند چون جلوی مریدشان قد علم کردند . بنابراین باید مورد اهانت قرارگیرند.
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    8 7
    اگه اصلاح طلبی یعنی این جریان سراسر فساد اختلاسی و جنسی و نوکری آمریکا و تشنه بخونی با انقلاب و نیروهای مخلص و مومن که داریم می بینیم پس اِی فاضلاب کُل گیتی به سر تا هیکل چنین اصلاح طلبی که چنین روزگار سیاهی برای اقتصاد و فرهنگ رقم زده . اِی لجن بره تو حلق چنین اصلاح طلبی آشغالی نوکرهای کشته مردۀ آمریکا و اسراییل
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    8 6
    بعد از حمله کوبنده سپاه به داعش ملعون در دیرالزور ، دشمنان داخلی و قسم خورده سپاه که وظیفه و نیتی جز اجرای منویات آمریکا و اسراییل ندارن به طرق مختلف تلاش میکنن جلوی حملات مشابه از طرف سپاه رو بگیرن . ای ننگ بر هر چی وطن فروش منافقه . مردم دارن تو گرسنگی و بی پولی دست و پا میزنن مسئولین غربپرست اصلاحات تو هزاران میلیارد تومن پول بادآورده بیت المال
  • ملایی IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    10 7
    لعنت بر صاحبان این افکار وگردانندگان ونویسنده این روزنامه
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    9 6
    من موندم حالا که درهای شهادت به روی شما بسیجیها باز شده چرا نمیرید و به درجه رفیع شهادت نائل نمیشید و نمیزاید بقیه ایرانیها در این منجلاب بمونند مگه به جر رستگاری دنبال چیز دیگه ای هم هستید ؟ لطفا همتون برید سوریه و شهید بشید و بزارید از شرتون راحت بشیم
    • IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      2 1
      بکوری چشمتون ما هم پدر رفقای داعشیتون در میاریم و هم سراغ شما میایم و میفرستیمتون توی منجلاب و فاضلاب و ....همونجایی که بهش تعلق خاطر داری تا همه مردم حق شناس ایران از شر شما خلاص بشن. بدبخت بینوا.....
  • حسین IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    2 12
    آخه حرف مفت زدن کاری نداره.... اینهایی که اینطوری ادعا میکنن و هارت و پورت دارن یک ساعت هم تو منطقه نبودن... فقط از دور نشستن میگن لنگش کن. طرف حساب حرف من نویسنده مقاله هستش. لطفا با کلاش ی تیر بزن بعد بیا صحبت کن.
  • تقی IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    5 17
    روزنامه لعنتی وطنفروش حرامخور خفه شو
  • علی IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    4 4
    لعنت خدا بر خوارجان فعلا از ضعف قانون استفاده کنید و هر کاری می خواهید انجام دهید تا زمانش برسد انوقت به عذاب الیم دچار خواهید شد اینشااله
  • ali IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    2 4
    پس از حدود شصت سال پس از کودتای 28 مرداد مدارکی فاش شد یکی از این مدارک کهخود انگلیسی ها به آن اقرار کردند . پول دادن به بعضی نشریات در ایران برای چاپ مقالاتی که آنها می خواستند بوده . شما فکر می کنید الان چنین نیست . قطعا بیشتر است .
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    7 4
    از ترس، ی دونه دیدگاه انتقادی یا سوالی رو منتشر نکردید اما این سیاست چقدر به شما و فکرتون تا حالا کمک کرده؟؟!!
    • محمد IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      4 5
      نظرات منافقین کثیف اینجا منتشر نمیشه برو تو همون سایت های زنجیره‌ایتون اونجا نظر فعلا خفه شو
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      3 5
      مگه عصر ایران و خبرآنلاین چاپ میکنن؟! تازه مشرق خدایی بیشتر نطر مخالف چاپ میکنه تا اون به اصطلاح آزاد اندیش ها!
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    3 3
    ما که نفهمیدیم این روزنامه ی قانون چی گفت؟ : "قابل قبول نیست جوانان ایرانی که برای حفظ امنیت مرزهای کشورش به صدها کیلومتر آن‌طرف‌تر از مرزهای ایران رفته‌اند، با اشتباهات محاسباتی برخی سیاست‌مداران جان خود را از دست بدهند. "....بالاخره قبول دارید که برای حفظ امنیت کشورش رفته یا نه؟ دیگه اشتباه محاسباتی چه صیغه ایه؟ اونجا هم حلوا خیرات نمیکنن که جنگه جانش رو هم ممکنه از دست بده....چقدر مغلطه و سفسطه سرتاسر مطلب..
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    7 3
    مشرق چرا فقط نظرات یکطرفه رو منتشر میکنی
    • سید دکتر محمود IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      5 1
      چون خودش هم اونطرفی فکر میکنه
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    0 4
    اینان راخدا زده است نیاز به زدن نیست توابین بی غیرتتند که جرعت بیان حقیقت راندارند
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    19 3
    خداوند این کشور از شر داعشی های داخلی نجات دهد تا بتواند راه پیشرقت را در پیش گرفته و تحجر را کنار بگذارد.
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      2 3
      اشتباهی مثبت دادم. حرومت باشه افساد طلب بی رگ و ریشه.
  • US ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    2 3
    مشرق ظاهرا توهم ازنفوذیهای اصلاح طلبانی -یا ابا سانسور
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    3 4
    پشت صحنه شهادت اینهمه جوان ایرانی در سوریه شما و دیپلمات های ترسو یی هستند که چشم امیدشان هنوز به درهای بسته کاخ سفید است
  • احمد GB ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    3 5
    به قول سردار فضلی عزیز ، شکر خورد ، دیگه تکرار نمیکنه
  • احمد GB ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    3 5
    به قول سردار فضلی عزیز ، شکر خورد ، دیگه تکرار نمیکنه
  • احمد GB ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    4 4
    به قول سردار فضلی ، شکر خو د ، دیگه تکرار نمیکنه
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    3 4
    از تفکر ذلت طلبی بیشتر از این انتظار نیست
  • رصا IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    3 4
    من وارد صفحه ی خانم روزنامه نگار و نگارنده این مطلب شدم اولین تصویری که دیدم مرد،فتنه ی ایران بود یعنی م ح
  • وحید IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    4 4
    اگراندکی تأمل کنیدمتوجه می شویدکه درطول این 38 سال کسانی که برخودشان اسم اصلاح طلب گذاشته اند( اصلاح طلب واقعی پیروان واقعی حسین بن علی هستند)بیشترین خیانت رابه این ملت ونظام کرده اندوراه خودرادراین لباس مزورانه همچنان ادامه می دهند.
  • نبی IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    5 4
    سلام .اقایان اصلاح طلب . به فرمود امام رحمت الله علیه . اگر سپاه نبود کشور هم نبود.این رشادتها اگر نبود الان جنگ .بریدن سرها در داخل مرزها شهرها ما به وضوع دیده میشد.
  • افشین IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    4 5
    اینها آدمهای بی غیرت و بی تعصبی هستند که معمولا خانواده هایشان در خارج کشور زندگی میکنند .زمان جنگ تحمیلی هم اکثرا خارج از کشور به بهانه درس خواندن پنهان شده بودند.این حرفها برای خودتان است . والا مردم ایران فقط به شما تف میکنند .تف به غیرت شما که ندارید اصلا
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    7 1
    محض ریا هم شده یه نظر مخالف رو هم چاپ میکردی.
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      0 0
      این خبرگزاری فقط مخصوص موافقاست . منتقدا به حساب نمیان
  • محمد IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    4 5
    این گونه افرادروبایدلهشون کردنه حمایت.متاسفانه بدلیل رفتاروگفتارای بعضی ازمسئولین احمق ما،ایناهم ازفرصت پیش اومده سوئ استفاده میکنن.همین گونه افرادهستندکه میگن باداعشی هامیشه مذاکره کرد،بایداوناروبردومفهوم مذاکره روباکتک حالیشون کرد
  • NL ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    5 4
    اصلاح طلبان نمک نشناس
  • IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    4 3
    سلام و درود خدا بر شهدای گرانقدر مدافع حرم و خانواده های آنان
  • ناشناس IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    5 4
    لعنت بر اینها اصلاح طلبن کاریشون نمی شه کرد
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      2 4
      درود بر اصلاح طلب واقعی و درود بر اصول گرای اصیل .اینها فقط ادعای اصلاح طلبی و اصول گرایی دارن .اصول گرای مصلح فقط رهبرم سید علی خامنه ای
  • محسن حججی US ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    0 4
    محسن حججی
  • پیرو ولایت IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    6 6
    مرگ براصلاح طلبان آمریکایی وطن فروش وخائن
  • mohsen IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    3 5
    یه سوال تا حالا اینا یه شهید دادن????
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    4 4
    به نظرم امثال اینارو با خانواده هاشون باید تبعید کنن به مقر حکومت داعش تا هر چقدر میخان حضوری باهاشوم مذاکره کنن..فقط اون زمانه که قدر عافیت رو میفهمن...
  • یزدی IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    1 3
    درود خداوند بر این مردان بی ادعا
  • حسین IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    20 13
    چرا توی کامنت ها می نوسید اگر سپاه نبود با ناموس ایرانی جهاد نکاح می کردند و زن این نویسنده رو به کنیزی می بردند چرا هربار یه اتفاقی می افته منت امنیت رو سر ما میذارید؟ چرا میگید اگه سپاه قدس نبود فلان ؟ چرا کار سپاه رو بی قدر می کنید؟ این کشور حتی سپاه قدس نداشته باشه مردمش غیرت دارند مردمش شجاعت دارند، هی می گید سپاه قدس نبود زن ها رو داعش به کنیزی می برد ؟ در مورد مردم ایران چی فکر کردید ؟
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      4 7
      در مورد مردم ایران کسی فکری نکرد بلکه صحبت از وطنفروش های ایران که مزدور امریکا و داعش و وهابیت شده اند هست.اوووفتاددد پرفسوررر؟!
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      7 9
      چرا حواس ت نیست که همین سپاه قدس عصاره غیرت ایرانی هاست و نمیذاره کار به اونجا بکشه که تک تک مردم لازم نباشه از جان و ناموس شون دفاع کنن؟؟؟!!!! فکر می کنید مثلا مردم سوریه بی غیرت بودن که مال و جان و ناموس شون توی این چند سال رفت؟.. یا مردم افغانستان که توی این چند روز کلی کشته و اسیر داشتن؟.. و تعداد بسیار زیادی هم اسیر زن!! بی غیرت بودن که ناموس شون و جان شون از دست شون رفت؟..
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      16 15
      برای اینکه در زمان محمد رضا شاه که سپاه نبود سربازان آمریکایی عزیزتان راحت وارد خانه مردم می شدند و می کردند آنچه می کردند و بخاری هم از مردم ایران بلند نمی شد! متاسفانه عمدا این قصه ها را برای حفظ آبروی خانواده ها نمی گویند. ایرانی همان ملت ذلیلی است که وقتی یک سرباز مغول می خواست مردم یک شهر را سر ببرد بعد از مدتی شمشیرش کند شد و رفت تا آن را تیز کند اما مردم ایستادند و فرار نکردند تا آن مغول آمد و بقیه را هم سر برید. ایرانی همان ملتی است که لشکر دهها هزار نفریش در زمان ناصرالدینشاه با دیدن چند صد سوار ترکمن از ترس فرار کرد و ترکمنها هر کدام را پیدا کردند بردند به بخارا فروختند. ایرانی همان ملتی است که بدون شلیک یک گلوله خودش قرار دادی مانند برجام را امضا کرد که فقط کشورهای شکست خورده در جنگ امضا می کنند. حساب شیر بچه های حیدر کرار از حساب ملت ایران جدا است. در جنگ هشت ساله هم فقط 5 میلیون مجموعا در جبهه و پشت جبهه خدمت می کردند از کشوری 50 میلیونی! برای همین وقتی مردم ایران می بینند جایی شهیدی هست و یا مادر شهید در کریدور آپارتمان عکس شهید مدافع حرمش را نصب کرده عکس را پاره می کنند و آن مادر شهید را به قصد کشت می زنند. و البته مشرق ترسو هم به جای انتشار این کامنت ترجیح می دهد کسی نفهمد ماهیت پلید ملت ایران و فرزندان کثیف کوروش چیست.
    • علی IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      3 4
      سلام درباره ادبیاتی که به آن اشاره کردید، نظر نمیدهم، صحبتم چیز دیگری است؛ اینکه در کامنت خود نیز گویی سپاه را از این مردم جدا دانسته اید و میگویید اگر سپاه قدس هم نبود این مردم باز غیرت داشتند. مگر سپاه از همین مردم نیست؟ او که در سپاه خدمت میکند و میجنگد شاید همان پسر همسایه شما، همسر فامیل شما یا دوست شما باشد. مگر صحبت بر سر نامهاست؟ این آرمانها و باورها و دیدگاه ها و موضع گیریهاست که اشخاص را از هم متمایز میکند. وقتی امثال آقای کرباسچی میگویند به جای فرستادن رزمندگان به جبهه نبرد با تروریستها، موضوع را از طریق دیپلماسی حل کنید، خط مشی خود را از رزمنده مدافع حرم جدا میکنند. اثر دیپلماسی مدنظر این عده را هم اکنون در زندگی داریم مشاهده میکنیم! ایضا کارشناسی که میگوید چرا به هشدار آمریکا توجهی نشد؟! آمریکا برپاکننده این آتش و هم هیزم بیار آن است؛ اگر قرار بود راهبرد خود را با هشدار آمریکا تنظیم کنیم، ماجرای سوریه خیلی زودتر از اینها به نفع ملعونی مثل بغدادی تمام شده بود.
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      4 3
      داداش عزیز آروم باش .سپاه که از مریخ نیومده سپاه رو بچه های همین مردم باغیرت تشکیل دادن و برا خدمتشون و سر دادنشون هیچ مزدی از من و شما نمی خوان.وقتی یه سپاهی جونش رو میده اون فدای همه مردم ایران میکنه فرقی هم بین من وشما و این نویسنده کم اطلاع قائل نیست.
    • ج د ا IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      5 3
      ببخشید بنده تصحیح میکنم : اگر حسین آقا نبود مملکت امنیت نداشت تا حسین آقا هست امنیت هم هست - داداش من چرا از سپاه عصبانی هستی؟باید از دشمنان سپاه عصبانی باشی برادر من نه از سپاه که مخلصانه و فداکارانه از ایران دفاع میکنه - سپاه هم از همین مردم هستند از خارج که نیومدن
  • حسين IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    18 8
    كاري به باقي مطالب ندارم ولي اين قسمت عالي بود... ک روز خان‌طومان وامروز تنف؛ طیفی از بهترین بندگان خدا به دلایل مختلف جان خود را از دست می‌دهند و برخی فقط با تقسیم تقصیر، به بریده‌شدن سر حقانیت نظاره می‌کنند. گردن کلفت‌ جهانی(روسیه) که منافع خود را دنبال می‌کند نیز فقط گاهی اعلام می‌کند که قابل قبول نیست.آری، قابل قبول نیست جوانان ایرانی که برای حفظ امنیت مرزهای کشورش به صدها کیلومتر آن‌طرف‌تر از مرزهای ایران رفته‌اند، با اشتباهات محاسباتی برخی سیاست‌مداران جان خود را از دست بدهند. قابل قبول نیست که روسیه هرجا منافع او حکم می‌کند، با آمریکا باشد و پشت ایران را خالی کند. قابل قبول نیست که مانند عملیات کربلای 4 عزیزترین مردان خدا با دستان بسته شهید شوند و هزاران غیر قابل قبول دیگر که در این میان دل را می آزارد.
    • IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      1 0
      تو دیگه چی میگی؟! تویی که کاری به باقی مطلب نداری! اتفاقا اصل موضوع توی همون باقی مطلبه که تو برای بلغور نظر شاذ طرفدارانه ات از افکار ضد مقاومت ازش گذشتی!!! ....خودتی بابا.
  • مهدی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    4 4
    اینان همان های هستند که مسجد را سوزانند و حالا برای شهادت آقا محسن اشک تمساح می ریزند و می گویند اگر نمی رفت شهید نمی شد اینها همان کسانی هستند که ناموسشان را با دیگران تقسیم میکنند تا در راحتی و بی آبرویی زندگی کند این بی غیرتها غیرت ندارند و حاضر به هر ذلتی هستند.
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    5 4
    یعنی اینا اینقدر خنگ تشریف دارن که نمیدونن اگه ایران به دیرالزور حمله نمیکرد ما الان تعداد بیشتری شهید داده بودیم؟؟!! و معلوم نیست داعش بعد حمله به مجلس و حرم امام چه خوابی برامون می دید؟؟؟!!!!!!
  • علی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    8 4
    سلام از صدقه سر همین نیروهای انقلابی و شهادت طلب بود که در حمله به مجلس، آب تو دل نمایندگان این طیف تکان نخورد. چه زود فراموش می کنند! البته از این جریان بعید نیست به هشدار آمریکا توجه و حتی از اون تبعیت کنه. برای جریانی که نقدا تو رآکتوری که با خون جوونا بالا اومده سیمان می ریزه و جای اون یک مشت وعده نسیه تحویل میگیره، حرفشنوی از این خرده فرمایشات آمریکا که دیگه چیزی نیست.
  • نادر IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    11 4
    من یک اصلاح طلب هستم ولی این روزنامه رو محکوم میکنم
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    6 4
    آخه احمق .اینجوری که باید تک تک مناطق رو با هشدار آمریکا خالی کنیم و از سوریه بیام بیرون
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    2 1
    اول اینکه سپاه یک نیروی مردمی و بی ادعاست و همیشه حامی این خاک و مظلوم بوده.اونایی که نوکر غرب و حلقه به گوشند بدانند سپاه قلب و همه وجود ماست.سپاه سلطان قلبهاست و دشمنان سپاه رو با تمام وجود نابود میکنیم .اگر نمیدانند بدانند سپاه نیروی عظیمی از دل مردم است و همیشه در دل ماست و بدخواهانش شکست خورده هایی هستند که مزدوران اسراییلند و سپاه سربلند پیروز نهایی حق بر باطل است.و دشمنانش نابود.خدا حافظ همه دلاوران سپاه باشه و پیروزی روزافزون ونابودی دشمنانش.انشاالله
  • بنده خدا IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    3 2
    اصلا نویسنده مقاله می داند دفاع از امنیت و غرور ملی و دینی یعنی چه؟ با کاری که نمایندگان مجلس انجام دادند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس