تجمع گسترده در حمایت از رهبرکره شمالی

روزنامه دولتی کره شمالی از آمادگی حدود ۳.۵ میلیون نیروی داوطلب در کره شمالی برای جنگ با آمریکا خبر داده است.

 به گزارش مشرق، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از روزنامه رودونگ سینمون کره شمالی گزارش داده است که حدود ۳.۵ میلیون نیروی داوطلب آماده هستند تا علیه آمریکا وارد جنگ شوند.

بر اساس این گزارش، شهروندان کره شمالی شامل دانشجویان، کارگران، سربازان بازنشسته خواستار پیوستن مجدد به ارتش شده اند تا در صورت نیاز، علیه آمریکا بجنگند.

کره شمالی اخیرا تهدید کرده است که طرح حمله موشکی به جزیره گوام را تا اواسط اوت نهایی خواهد کرد. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز تهدیدات بی سابقه‌ای را علیه کره شمالی مطرح کرده است.

تنش در شبه جزیره کره پس از ۲ آزمایش موفقیت آمیز موشک های بالستیک قاره پیمای کره شمالی تشدید شده است. شورای امنیت سازمان ملل نیز به تازگی قطعنامه جدیدی را برای تشدید تحریم های اقتصادی و تجاری علیه کره شمالی تصویب کرده است.

دونالد ترامپ بامداد شنبه یک بار دیگر کره شمالی را تهدید کرد و خط قرمزهای جدیدی برای این کشور ترسیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره منظورش از تهدید چند ساعت قبلش که گفته بود واشنگتن دستش را برای حمله به کره شمالی روی ماشه سلاح‌هایش قرار داده، اینطور گفت: این مرد (رهبر کره شمالی) نمی‌تواند از کارهایی که انجام می‌دهد شانه خاکی کند. اگر او یک تهدید آشکار دیگر انجام بدهد یا اگر اقدامی درباره گوام یا هر نقطه دیگر از خاک آمریکا یا متحدان آمریکا انجام دهد، کاملاً پشیمان خواهد شد و به سرعت هم پشیمان می‌شود.

ترامپ همچنین گفت: امیدوارم که آنها جدی بودن آنچه گفته‌ام را درک کرده باشند و به حرفی که زده‌ام، اعتقاد دارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • یک شهرستانی IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    13 12
    شعار نمی دم فقط این رو میگم قضاوت با افراد بی طرف نه مغرض! بنده یه شهرستانی هستم قبل از برجام هفته ای دو بار گوشت می خوردم الآن شده هفته ای یک بار..دو ساله هنوز منتظر لغو تحریم ها و شکوفایی اقتصاد هستم!!اقوام من تماما با پارتی رفتن توی چند شرکت نفتی حفاری...شرکتی هم که در اون کار می کردم که الحمد الله با منطقه آزاد اعلام شدنش در خوزستان و واردات سنگین به فنا رفت و کل پرسنلش اخراج شدن...برای من هیچ فرقی بین قبل و بعد از برجام نیست به جز اینکه الآن به شدت احساس می کنم هر لحظه ممکنه امریکا بزنه زیر برجام و به ایران حمله کنه چون دیگه ایران توانایی هسته ایشو برای ساخت بمب در شرایط مشابه لیبی و عراق از دست داده من احساس می کنم ما داریم از چاله وارد چاه می شیم...
  • صادق IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    9 7
    ترامپ یک احمق روانی ولی ترسو است که جرات همچین کاری را ندارد.
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
      6 3
      از راه دور تشخیص دادید ی
  • مجید IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    6 7
    سه و نیم میلیون جنگجو ی با انگیزه. یعنی آمریکایی ها رو همینطوری می خورند. یانکی ها کشته زیادی خواهند داد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس