کد خبر 760469
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
جرارد

کاپیتان سابق لیورپول نسبت به جدایی کوتینیو به این بازیکن هشدار داد. او بر این باور است که فضای آنفیلد با جدایی این بازیکن برزیلی متشنج می شود.

به گزارش مشرق، به نقل از BT SPORT، فیلیپ کوتینیو بهترین بازیکن لیورپول بعد از جدایی لوئیس سوارس بوده است. این بازیکن برزیلی مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و خبرهای زیادی درباره احتمال حضور او در آبی اناری ها به گوش می رسد.


استیون جرارد اسطوره سرخ پوشان آنفیلد اینگونه به جدایی احتمالی کوتینو واکنش نشان داد:  کوتینیو به راحتی آنفیلد را ترک نخواهد کرد. رئیس باشگاه و سرمربی تیم نهایت تلاش خود را به کار می گیرند تا این بازیکن را حفظ کنند. هیچ کسی در لیورپول دوست ندارد کوتینو از تیم جدا شود.


او ادامه داد: کوتینیو در صورت جدایی آنفیلد را به هم خواهد ریخت و فضای تیم به کلی متشنج می شود. او اگر با رفتن به بارسلونا موافقت کند بحرانی به وجود خواهد آورد. لیورپول نیازی به پول ندارد و به همین خاطر هم کوتینیو را حفظ می کند. می دانم که هر بازیکنی دوست دارد که در بارسلونا بازی کند. پیش از این هم ماسکرانو و لوئیس سوارس چنین تصمیمی را گرفتند ، اما الان شرایط تغییر کرده است و فکر می کنم که کوتینیو می‌ماند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس