آرم سپاه

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: تاکنون 1500 هکتار از زمین‌های خوزستان و 1200 هکتار از زمین‌های استان قزوین، با کاشت نهال بیابان‌زدایی شده است.

به گزارش مشرق، سردار «نعمان غلامی» رئیس سازمان بسیج سازندگی در خصوص درختکاری در استان خوزستان اظهار داشت: بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده و طبق تفاهم‌نامه‌ای که به امضا رسید، قرار بود 4 هزار هکتار از زمین‌های استان خوزستان توسط گروه‌های جهادی درختکاری شود اما به دلیل آماده نبودن مقدمات، این کار انجام نشد و قرارگاهی با ظرفیت‌های بالا تشکیل شد و 14 استان عضو این قرارگاه شدند.

 وی خاطرنشان کرد: با تشکیل این قرارگاه تاکنون توانسته‌ایم در یک هزار و 500 هکتار از زمین‌های خوزستان درختکاری کنیم.سردار غلامی تاکید کرد: در اجرای این طرح، مردم نقش بسیار موثری دارند و آبیاری نهال‌های کاشته شده توسط مردم انجام می‌شود.رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: این طرح در استان قزوین نیز در حال اجرا است و تاکنون در یک هزار و 200 هکتار از زمین‌های این استان، درخت کاشته شده است.
وی در رابطه با همکاری بسیج سازندگی با کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در راستای کمک به محرومان و روستائیان نیازمند، تفاهم‌نامه‌ای بین این دو نهاد در حال تنظیم است. همچنین در سال گذشته سپاه توانست، 5 هزار واحد مسکونی را برای مددجویان کمیته امداد بسازد و این همکاری قرار است، افزایش یابد.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس