3.jpg

ساعتی قبل هم نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت با انجام حملاتی گسترده علیه تروریست های داعش توانستند وارد مزارع حومه غربی شهر السخنه شوند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حمص حاکیست، درگیری ها در حومه شهر السخنه ادامه دارد و نیروهای سوری و مقاومت همچنان در تلاش هستند وارد این شهر شوند.

ساعتی قبل هم نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت با انجام حملاتی گسترده علیه تروریست های داعش توانستند وارد مزارع حومه غربی شهر السخنه شوند.

این عملیات از محور شرقی منطقه نفتی آراک انجام شد.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق از رسیدن نیروهای متحد به 400 متری غرب شهر السخنه خبر داد و گفت: گروهی از تروریست ها با مین گذاری حومه شهر درصدد هستند پیشروی نیروها را به داخل شهر کند کنند.

وی با بیان این که گروهی دیگر از تروریست ها هم در حال فرار به سوی استان دیرالزور هستند، افزود: این تروریست ها از ترس وارد شدن نیروهای متحد گزینه فرار را انتخاب کردند.

نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه از صبح امروز هم عملیاتی  را در همین محور انجام دادند و پس از درگیری های سنگین موفق شدند ارتفاع راهبردی « طنطور» را در محور غربی شهر از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند.

به گزارش مشرق نیروهای متحد از محور جنوب غرب هم در فاصله 500 متری شهر السخنه هستند؛ این شهر کلید اصلی ورود به استان دیرالزور به شمار می آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    5 2
    پیشروی ها کند و در حد لاک پشتی است
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
      2 2
      خوب مهندس لباس بپوش برو جلو تند تند برو
  • ماني IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
    3 4
    جبهه مقاومت ادلب و فوعه و كفريا رو فراموش نكند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس