فدراسیون فوتبال

ماجراهای عجیب بازی تیم ملی با کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی باعث نشده فدراسیون فوتبال در برگزاری رقابت‌های بین‌المللی در ایران دقت داشته باشد.

به گزارش مشرق، قرار است رقابت‌های مقدماتی جوانان آسیا در رده سنی زیر ۱۹ سال از بیستم آبان در مشهد مقدس برگزار شود. یکی از دیدارهای تیم ایران در چارچوب این رقابت‌ها با شب اربعین حسینی همزمان شده است. مطمئنا با توجه به شرایط مشهد مقدس، امکان انجام بازی در شب اربعین وجود ندارد.

پیش از این برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی در شب تاسوعای حسینی با حواشی بسیار زیادی مواجه شد و جتی باعث شد که فدراسیون فوتبال به فیفا جریمه هایی را بپردازد.

فریدون معینی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در این‌باره به سایت نود گفت فدراسیون فوتبال درخواست تغییر روزهای برگزاری این مسابقات را تقدیم کنفدراسیون فوتبال آسیا کرده است و منتظر پاسخ است. حتی امکان اعلام شدن شهر دیگری به جای مشهد وجود دارد.

البته AFC ممکن است درخواست فدراسیون ایران را به این راحتی ها قبول نکند چون پیش از این تمام تاریخ‌ها و ساعت‌ها با فدراسیون ایران نهایی شده است.

نکته عجیب تر این است که تیم ملی جوانان هنوز سرمربی ندارد. فریدون معینی به سایت نود می گوید که به زودی سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب خواهد شد. البته مدتهاست که گفته می شود سرمربی تیم ملی جوانان به زودی انتخاب می شود اما هنوز کمیته های فنی و جوانان به یک گزینه قابل اتکا نرسیده اند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • با اجازه عزرائيل IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    2 4
    بسمه تعالي اگر خدايي نكرده مجددا برنامه بازي فوتبال يا هر ورزشي كه در ايام مصيبت اهل بيت عليه السلام زمانبندي شده باشد و طبيعتا منجر به شادي و سرگرمي و بي احترامي به ائمه شود و بخواهد انجام شود اولا صدا و سيما يي كه آن مسابقه را پوشش دهد را به اتش خواهيم كشيد و مسئولين ورزشي از وزير تا بازيكنان را با دستور اتش به اختيار به درك واصل كرده و فيفا را مورد لعن و در صورت امكان منهدم مي كنيم و اصلا بازي فوتبال را براي همه دنيا حرام و زهر مار خواهيم كرد چرا كه دشمنان اسلام چند سالي است در پي شكستن حرمت سالار شهيدان به بهانه حقوق بشري نحس خودشان و مسئولين كشوري هم به هرقيمتي تن در مي دهند به عبارتي ايات خداوند جليل را به بهاي اندك مي فروشند اي بي دينان صداي شكسته شدن استخوانهاي خود را از هم اكنون بشنويد.
    • مهیار IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      4 2
      بخدا اگر ما خرد داشتیم..... مگه اژدهایی میخوای همه جارو آتیش بزنی این مملکت قانون نداره؟؟؟
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    1 1
    سعودی های لعنتی و صهیونیستهای لعنتی و فيفای لعنتی و ای.اف.سی لعنتی عمدا اینکارهارو میکنن. مدیران لعنتی فيفا و ای.اف.سی دقیقا مطابق با قطعه های پازل نقشه ضدفرهنگی صهیونیسم جهانی و در راستای خدمت به اهداف اونا عمل میکنن. قبلا هم چندبار اینجور زمانبندی ها رو انجام دادن. اونا حرمت پیغمبر(ص) و امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) رو نادیده می گیرند چون دشمن اسلام ناب هستن. مرگ بر سعودی ها و صهیونیستها و ای.اف.سی و موسسین و سران و حامیانشون خصوصا آمریکا و انگلیس
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    1 1
    ببین من خودم نوکر همه ی اماما اامام علی , مام حسین و امام زمان به طور ویژه هستم اما آخه مثلا" با کره بازی کردیم چی شد!!!!!!!!!؟؟؟ من خودم اونقدر لذت بردم از حرکات هواداران از حرکت سردار که گل زد و خوشحالی نکرد چرا ما از این جور موارد به عنوان یه فرصت استفاده نکنیم!!!؟؟؟ شرط آمدن امام زمان شناخت جهانی امام حسین هست خوب این یه فرصت خوشگل باد آورده استفاده کنیم دیگه چرا ما فرصت ها رو به تهدید تبدیل می کنیم!!!!؟؟
  • انصار الحسين عليه السلام IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    1 0
    متاسفم براي يك عده ادم ساده لوح كه حرمت برايشان ارزش ندارد اونطرف هر چه بخواهد بر ما تحميل مي كند 365 روز در سال وجود دارد چگونه است كه دقيقا مسابقات مهم ورزشي در ايام مصيبت اهل بيت رقم مي خورد و مسئولين بين المللي و داخلي رعايت حرمت فرهنگ ايراني را نمي كنند. ايا اگر كسي در مراسم عزاي مادر شما از شما تقاظا كند بيا بريم بازي حالا هر بازي چه حالي ميشي! اما امام شيعه اونهم با ان مظلوميت مثل زدني ناجوانمردانه شهید شده و ما اينقدر بي تفاوت اجازه مي دهيم يك عده س براي ملت علاقه مند به ائمه تصميم بگيرند روز مصيبتشان بازي كنيم اونوقت اگر بازي را ببريم شادي را درونمان خفه كنيم و از طرفي غم اين مصيبتها، رغبت تلاش براي برد را از جوانانمان بگيرد و نتوانند شاد باشند و عدهاي هم تكليفشان روشن است اصلا با ائمه ميانه خوبي ندارند همين ها شروع مي كنند به جشن و پايكوبي و حرمت را مي شكنند عدهاي هم درگير مي شوند و اين ميشود كه دشمنان ما يعني(امريكا و اسرائيل و انگليس) به ريش همه مي خندند و دريغ از يك ذره عقل هم از طرف مردم هم از طرف مسئولين....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس