کد خبر 755639
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
ترامپ

نسبت رأی‌دهندگان آمریکایی که عملکرد ترامپ در منصب ریاست جمهوری را تأیید می‌کنند با کاهشی چهار درصدی به ۴۱ درصد سقوط کرد.

 به گزارش مشرق به نقل از نشریه هیل، تازه‌ترین نظرسنجی دانشگاه هاروارد و مؤسسه هریس نشان می‌دهد میزان تأیید عملکرد دونالد ترامپ، از سوی شهروندان آمریکایی، بار دیگر کاهش یافت و به ۴۱ درصد رسید. این در حالی است که پیشتر ۴۵ درصد آمریکایی‌ها عملکرد ترامپ را تأیید می‌کردند.

طبق این گزارش، ۸۳ درصد جمهوری‌خواهان عملکرد ترامپ را تأیید می‌کنند، اما تنها ۴۰ درصد رأی‌دهندگان مستقل عملکرد وی را تأیید می‌کنند. همچنین ۵۴ درصد سفیدپوستان و ۳۲ درصد لاتین‌تبارها و تنها ۱۲ درصد سیاه‌پوستان عملکرد ترامپ را تأیید می‌کنند.

این نتایج نشان دهنده یک شکاف شدید نژادی در ارزیابی شهروندان از ترامپ است، جایی که تقریبا از هر ۱۰ سیاه پوست، ۹ نفر عملکرد وی را تأیید نمی‌کنند و در مقابل اکثر سفیدپوستان عملکرد وی را تأیید می‌کنند.

اقدامات ترامپ در مبارزه با تروریسم، ایجاد فرصت‌های شغلی و اقتصاد حوزه‌هایی بودند که رأی‌دهندگان آمریکایی عملکرد رئیس جمهوری را تأیید کرده‌اند، اما در حوزه مهاجرت، سیاست خارجی و مدیریت دولت، عملکرد ترامپ مورد تأیید قرار نگرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس