کد خبر 755226
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
ریابکوف

معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که صبر مسکو در برابر آمریکا به خاطر اقداماتش در خصوص دارایی های دیپلماتیک روسیه در آمریکا، تمام شده است.

به گزارش مشرق به نقل از ریانووستی، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: آمریکا با طرح شروط غیرقابل اجرا در خصوص دارایی های دیپلماتیک روسیه در آمریکا، کاسه صبر ما را لبریز می کند.

ریابکوف گفت: دارایی های دپیلماتیک روسیه به روسیه تعلق دارد و از مصونیت کامل برخوردار است. اما در زمان ریاست جمهوری «باراک اوباما» دولت آمریکا این دارایی ها را ضبط کرد. ما هفت ماه صبر کرده ایم. این دارایی ها هنوز بازگردانده نشده است. آنها می خواستند شرایطی غیرقابل اجرا را بر ما تحمیل کنند و اکنون کاسه صبر ما لبریز شده است.

وی در خصوص تحریم های جدید آمریکا برعلیه روسیه نیز  گفت: تصویب این قانون و وضع تحریم ها علیه روسیه باعث می شود که تصمیمات اتخاذ شده در زمان دولت قبلی این کشور، قدرت بیشتری پیدا کنند. این قوانین برای تخریب رابطه روسیه و آمریکا صورت گرفته است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارتیاش IQ ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    0 0
    ربایکوف شما ها هم ترسو وبی غیرت هستید که علیه امریکا اقدام نمی کنید راستی این امریکا هم همیشه می گوید ایران قانون شکنی می کند و ایران فلان و فلان کار می کند من فکر می کنم امریکاییها بیشتر از ایران مترسه تا ایرانی ها از امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس