حمله تروریستی در روسیه

سازمان امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی یک حمله تروریستی به شهر سن پترزبورگ خبر داد و اعلام کرد: هفت نفر از افراد مظنون به تدارک این حمله توسط ماموران امنیتی دستگیر شده اند.

به گزارش مشرق، روابط عمومی سازمان امنیت فدرال روسیه روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: ماموران سازمان امنیت فدرال هفت نفر را که مظنون به تدارک حملات تروریستی در سن پترزبورگ بودند دستگیر کردند. همه دستگیر شدگان از اتباع کشورهای آسیای میانه هستند.

شبکه تلویزیونی روسی ار.ب.کا که این بیانیه را منتشر ساخت، اعلام کرد: افراد دستگیر شده قصد انجام اعمال تروریستی در اماکن عمومی سن پترزبورگ ازجمله ایستگاههای راه آهن را داشتند.


در این بیانیه همچنین آمده است: هویت افراد دستگیر شده برای کمک به تحقیقات اعلام نمی شود و در زمان حاضر تحقیقات در باره این افراد و مقاصد آنها و پیگیری قضایی جریان دارد.


تدابیر امنیتی در سن پترزبورگ پس از انفجار انتحاری در ایستگاه قطار این کشور در روز 14 فروردین ماه گذشته افزایش یافته است.


این انفجار انتحاری در قطار مترو نزدیک ایستگاه تخنولوگیچسکی اینستیتوت در شهر سن پترزبورگ رخ داد و بر اثر آن 14 نفر کشته و بیش از 50 تن دیگر زخمی شدند.


عامل این حمله تروریستی یک تبعه روسیه قرقیزتبار بود و دو فرد مرتبط با وی از قرقیزستان دستگیر شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس