سردار یحیوی

سردار امیر یحیوی معاون گردان تخریب لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) در دوران دفاع مقدس به جمع یاران شهیدش پیوست و آسمانی شد.

به گزارش مشرق، سردار«امیر یحیوی» معاون گردان تخریب لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در دوران دفاع مقدس پس از تحمل درد و رنج و صدمات ناشی از عوارض جنگ تحمیلی چهارشنبه 5 مرداد 96 و آستانه در سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد به جمع یاران شهیدش پیوست و آسمانی شد.

پیکر مطهر این جانباز دوران دفاع مقدس فردا شنبه 7 مرداد 96 ساعت 9:30 صبح با حضور جمعی از خانواده شهدا، جانبازان،همرزمان او و عموم مردم  از مسجد حضرت امیر المؤمنین(ع) واقع در شهرک شهید محلاتی تشییع و سپس به بهشت زهرا(س) منتقل خواهد شد تا در جوار دیگر همرزمانش آرام گیرد.

برپایه این گزارش، سردار امیر یحیوی  معاون گردان تخریب لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در دوران دفاع مقدس و معاون تخریب تیپ 110 خاتم الانبیاء (ص) در دوران بعد از دفاع مقدس بود که در اکیپ های پاکسازی مناطق مرزی کشور از مین و مواد منفجره فعالیت می‌کرد. او در یکی از این پاکسازی ها بر اثر انفجار یکی از مین‌های به جا مانده از جنگ تحمیلی یکی پاهای خود را از دست داده و به درجه جانبازی نائل شد.

همچنین او در عملیات های مختلف دفاع مقدس به عنوان فرمانده تخریب حضور داشت و شجاعانه در باز کردن معابر برای حمله رزمندگان به دشمنان بعثی فعالیت داشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علي IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    12 0
    سلام عليكم براي شادي روح تمام شهدا بخصوص اين شهيد عزيز فاتحه اي بفرستيم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس