کد خبر 755159
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
سینما نمایه

اکران سه فیلم با موضوع کمدی به سینماها رونق بخشیده است و سالنها با اقبال بهتری مواجه شد، اما پخش‌کننده فیلم «ساعت ۵ عصر» میزان فروش فیلم را اعلام نکرد.

به گزارش مشرق، با توجه به شرایط اکران و نمایش چهار فیلم کمدی به صورت همزمان، اقبال مخاطب به سالن‌های سینما بیش از گذشته شده است.

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس درباره فروش فیلم‌های این دفتر گفت: فیلم «زیر سقف دودی» در تهران به فروش ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۸۰۰ میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم به ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسید.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» به فروش در تهران به فروش ۲۳۰ میلیون و در شهرستان به فروش ۹۰ میلیون رسید که در کل فروش فیلم به ۳۲۰ میلیون تومان رسید.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش «اکسیدان» گفت: فیلم در تهران و شهرستان حدود یکصد سالن در اختیار دارد و تاکنون به فروش ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم‌های پخش شده توسط این دفتر گفت: فروش فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا» به رقم ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسید که همچنان مورد توجه مخاطب است. فیلم «رگ خواب» به فروش ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و «برادرم خسرو» به فروش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسید.

وی درباره فروش فیلم «ساعت ۵ عصر» گفت: فیلم از روز جمعه هفته گذشته اکران شد و تصمیم گرفتیم روزشنبه فروش فیلم را اعلام کنیم.

عبدالله علیخانی مدیر عامل دفتر پخش پویا فیلم هم رقم فروش فیلم «پاتو کفش من نکن» را اعلام نکرد.

براساس سیستم مکانیزه فروش فیلم «پا تو کفش من نکن» ۲۲ میلیون و ۶۷۶ هزارتومان، «مسلخ» ۲۶ میلیون و ۸۷۶ هزار تومان، «مالیخولیا» ۱۹میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و «کبریت سوخته» ۱۳ میلیون ۱۱۴ هزار تومان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس