دیرالزور.jpg

با پاکسازی های صورت گرفته نیروهای متحد خود را به ۶ کیلومتری مرزهای اداری استان دیرالزور رساندند.

به گزارش مشرق؛  آخرین تحولات میدانی از شرق استان رقه حاکیست، عملیات نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت برای رسیدن به مرزهای اداری استان دیرالزور از این محور ادامه دارد.

در جدیدترین پیشروی ها، عناصر تروریستی داعش از شهرک های راهبردی « رجم سلیمان و الخراز » به طور کامل عقب نشینی کردند. در جریان این درگیری ها ۴۳ تن از تروریست ها داعش کشته و زخمی شدند.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از تثبیت مواضع در منطقه حساس « سلام علیکم» و درگیری های سنگین چند ساعته توانستند این شهرک های راهبردی را از وجود عناصر تروریستی آزاد کنند. این شهرک ها در شمال و شرق روستای « سلام علیکم» واقع شده اند.

با پاکسازی های صورت گرفته نیروهای متحد خود را به ۶ کیلومتری مرزهای اداری استان دیرالزور رساندند. ارتباط نیروهای دموکراتیک کرد در جنوب شهر الرقه با استان دیرالزور همچنان قطع است. در حال حاضر فاصله نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه تا شهر دیرالزور، مرکز استان دیرالزور به ۶۰ کیلومتر کاهش پیدا کرد.

در ۱۰ روز گذشته مناطق راهبردی « السلام علیکم و دلحه، الدخیله، دلحه، سبخاوی، رجم الاسود، بیرابوطابات،دبیسان، رجم الشیح، الخلاء، الزمله، الزمله شرقی، وادی سوح القادر و هابل الرمان» از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی شده و مجموع مساحت تحت کنترل نیروهای متحد در استان رقه به ۴۷ درصد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    0 0
    نویسندگان خبر سایت مشرق دارند خبری تر عمل می کنند. قبلا می نوشتند دیرالزور... الان استان نیز اضافه شده است. دانستن صحیح خبر حق مردم است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس