کد خبر 754975
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
ربیعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کاهش فقر و افزایش رفاه اقتصادی در دولت یازدهم، گفت: در دولت دوازدهم فقر مطلق از بین برده خواهد شد.

به گزارش مشرق، علی ربیعی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش فقر و افزایش رفاه اقتصادی در دولت یازدهم، بیان کرد: در دولت دوازدهم فقر مطلق از بین برده خواهد شد.

وی افزود: در دولت یازدهم به افرادی که از فرصت‌های نابرابر اجتماعی برخوردار بودند توجه بیشتری شد تا یک زندگی خوب و مناسب برای تمامی اقشار جامعه فراهم شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت یازدهم بی‌حاشیه و مظلومانه تمامی کارها را پیش برده است، گفت: تلاش‌های بدون حاشیه و بی‌هیاهوی دولت تدبیر و امید برای توزیع عادلانه خدمات و ثروت در جامعه بی‌نظیر است.

ربیعی عنوان داشت: افزایش رفاه اقتصادی و اجتماعی و کاهش فقر در کنار کنترل تورم و جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی از جمله مهمترین اهدافی بود که در دولت فعلی دنبال شد و در دولت آینده نیز با حمایت همه اقشار علی‌الخصوص سرمایه‌گذاران و اصحاب رسانه ادامه می‌یابد.

به گفته وی، برنامه مستمر غذایی به‌منظور رفع سوءتغذیه به بیش از 200 هزار زن باردار و 170 هزار کودک، بیمه شدن 11 میلیون حاشیه‌نشین و به حداقل رساندن بازماندگان از تحصیل بخشی از برنامه‌های ضد فقر دولت تدبیر و امید است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در دولت دوازدهم ایجاد اشتغال پایدار و ضد فقر با جدیت دنبال خواهد شد، تصریح کرد: تعادل در زندگی مردم و توزیع متوازن ثروت در جامعه از جمله اهداف مهم نظام است که با همه توان توسط دولت دوازدهم پیگیری می‌شود.

ربیعی در پایان با بیان اینکه برای توزیع متوازن ثروت بایستی تعاونی‌ها فعال‌تر شوند و برای تقویت آنها برنامه‌های فراوانی پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: تعاونی‌ها فرصت بی‌نظیری برای ایجاد عدالت اجتماعی در اختیار دولت قرار می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • RU ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
    0 0
    لطفا فقر مطلق را معنا کنید. اصلا چیزی به اسم فقر مطلق داریم؟ کسی که هزینه لازم برای درمان ندارد و یا شهریه مدرسه بچه اش را نمی تواند بدهد ، فقیر مطلق محسوب می شود؟ این هم از تدبیر های! دولت است. کسی اگر در هفته دو-سه ساعت کار داشته باشد، در آمار بیکاری نمی آید. در صورتی که بسیاری از مردم تنها برای گذران زندگی متوسط نزدیک به خط فقر مجبورند دو شیفته کار کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس