کد خبر 754887
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
توپ فوتبال

بازیکن تیم ملی امید پس از اینکه چند روز پیش در تمرین نفت حضور پیدا کرده بود، با این تیم به هیات فوتبال رفت تا قرادادش را با نفتی‌ها امضا کند در حالی‌که او قراردادی‌ هم با استقلال امضا کرده است.

به گزارش مشرق، ماجرای سینا خادم‌پور، نفت تهران و استقلال به عجیب‌ترین مرحله خود رسیده است. خادم‌پور پس از پایان لیگ شانزدهم مانند خیلی از بازیکنان نفت که کمتر از ۵۰ درصد دریافتی داشتند، از این تیم جدا شد و به استقلال تهران پیوست و حتی قراردادش را در هیات فوتبال استان تهران ثبت کرد.

امروز (پنجشنبه) پس از کش و قوس‌های فروان نفتی‌ها که طلبکاران زیادی دارند موفق به کسب تاییدیه از دبیرکل فدراسیون فوتبال شدند تا بتوانند قردادهای بازیکنان جدیدشان را به طور رسمی ثبت کنند. اما نکته عجیب درباره بازیکنانی که امروز قرادادهایشان را ثبت کردند این بود که سینا خادم‌پور با نفتی‌ها به هیات فوتبال استان تهران رفت تا قرادادش را با این تیم امضا کند.

باید دید واکنش باشگاه استقلال به اقدامات اخیر خادم‌پور چگونه است چون او دو روز پیش در تمرینات نفت تهران هم حضور پیدا کرده بود. توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده بود که خادم‌پور بازیکن استقلال است و بخاطر اینکه نفتی‌ها او را ترسانده‌اند در تمرینات شروع فصل این تیم حضور پیدا کرده بود. حال باید دید ماجرای خادم‌پور، نفت تهران و استقلال در نهایت چه سرنوشتی پیدا می‌کند!

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس