گمشدگان

سریال «گمشدگان» ضمن بیان آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه، در جهت امیدبخشی به مخاطب موثر است.

به گزارش مشرق، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما در خصوص پخش سریال‌هایی با موضوع بررسی معضلات اجتماعی جامعه، همچون سریال در حال تولید «گمشدگان» گفت: ما در ایران، همانند تمام جهان؛ مشکلات متعددی در پی آسیب‌های اجتماعی را به همرا داریم و طبیعی است که برای حل آن، باید کار فرهنگی مناسبی را در کنار کارهای عملیاتی و اجرایی انجام بدهیم تا بتوانیم از این اتفاق جلوگیری کنیم.

مهم‌ترین کار اصولا، کار فرهنگی خواهد بود. اینکه جامعه نسبت به آسیب‌ها، آگاه و هوشیار باشد و مهارت پیدا کند تا در رویارویی با این اتفاقات، عملکرد مناسبی داشته باشد یا حتی توان غلبه بر آن را هم پیدا کند.

وی همچنین ادامه داد: بررسی مشکلات اجتماعی، مهم‌ترین وظیفه رسانه است و در همین راستا است که کارهایی از این دست شکل می‌گیرد. سریال «گمشدگان» سریالی است که پدیده ویرانگر اعتیاد را در دامان خودش دارد، اینکه چطور اعتیاد، یک خانواده سالم و مفید را به یک خانواده گسیخته تبدیل می‌‌کند.

جعفری جلوه در پایان گفت: تلاش این سریال این بوده است که؛ ضمن بیان آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه، در جهت آگاهی‌بخشی و امیدبخشی به جامعه و مخاطب موثر باشد و به نحوی هم راه‌حلی را به مخاطب عرضه کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس