شهرام هروی

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: عملکرد بازیکنان ما در بازی‌های جهانی کاراته صدای کاراته ایران بود که بلند فریاد زد توانایی افتخارآفرینی در المپیک را دارد.

به گزارش مشرق، شهرام هروی در خصوص سطح مسابقات بازی‌های جهانی کاراته اظهار داشت: سطح این مسابقات در بالاترین سطح ممکن برگزار شد و 8 ورزشکار برتر دنیا به‌صورت دوره‌ای به مصاف هم رفتند که حتی برخی قهرمانان جهان موفق به کسب مدال نشدند. خدا را شکر عملکرد بچه‌های ما در بازی‌های جهانی کاراته فوق‌العاده بود و این موفقیت مرهون زحمات همه جامعه کاراته و مسئولان این فدراسیون است.

وی تصریح کرد: عملکرد بازیکنان ما در این مسابقات صدای کاراته ایران بود که بلند فریاد زد توانایی افتخارآفرینی در المپیک را دارد. من نیز این موفقیت را به همه تبریک می‌گویم و خوشحالم در این مسابقات در مجموع در جایگاه سوم قرار گرفتیم و در بخش مردان نیز با اختلاف قهرمان جهان شدیم.

سرمربی تیم ملی کاراته ایران در خصوص اینکه خستگی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تا چه‌میزان روی عملکرد بازیکنان تأثیرگذار بود، گفت: من از عملکرد بازیکنانم راضی راضی هستم. ما بعد از یک مسابقه سنگین در قهرمانی آسیای قزاقستان به یک مسابقه خیلی بزرگ آمدیم اما در کل بچه‌ها فوق‌العاده بودند و با تمام وجود از آنها سپاسگزار هستم و آرزوی موفقیت آنها در میادین بعدی را داریم.

وی ادامه داد: موفقیت به‌قول حضرت علی یک راه دارد که آن راه صداقت و همدلی است که سرلوحه تیم کاراته در چند سال اخیر بوده است. بابت حمایت‌های اخیر و اطمینان فدراسیون نیز باید از آشوری و فرجی تشکر کنم.

هروی در خصوص عملکرد داوران در تغییر رنگ مدال بازیکنان ایران گفت: من نمی‌خواهم وارد بحث داوری بشوم اما متأسفانه عملکرد داوران در نتایج ما دخیل بود. ما باید به‌سمت‌وسویی برویم که داوری هیچ گونه دخالتی در عملکرد ما نداشته باشد اما متأسفانه شاهد بودیم تأثیر داوران در تغییر رنگ مدال بازیکنان مؤثر بود. باید در مسابقات آینده به‌گونه‌ای ظاهر شویم که هیچ وقت عملکرد داوران در کسب مدال‌هایمان تأثیرگذار نباشد. در این مسابقات سر حمیده عباسعلی را هم بریدند. مدال او با اینکه نقره است اما رنگش برای همه طلا است.

وی در خصوص بالا رفتن سطح توقعات از کاراته برای موفقیت در مسابقات آینده و به‌خصوص المپیک گفت: مطمئناً با حمایت وزارت ورزش و کمیته المپیک کاراته از این هم پرمدال‌تر خواهد شد اما به‌شرطی که واقعاً حمایت صورت بگیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس