عرسال.jpg

با پاکسازی های صورت گرفته بیش از ۹۵ درصد جرود عرسال به کنترل نیروهای مقاومت حزب الله در آمده و تروریست ها در مناطق « وادی الحمید و الملاهی» محاصره شده اند.

به گزارش مشرق، نیروهای مقاومت حزب الله در ادامه عملیات پاکسازی منطقه مرزی جرود عرسال لبنان توانستند پس از درگیری های سنگین و نفس گیر تمامی ارتفاعات مشرف بر منطقه « وادی الحمید» را از وجود عناصر تروریستی جبهه النصره پاکسازی و مواضع خود را در این مناطق تثبیت کنند.

با پاکسازی های صورت گرفته بیش از ۹۵ درصد جرود عرسال به کنترل نیروهای مقاومت حزب الله در آمده و تروریست ها در مناطق « وادی الحمید و الملاهی» محاصره شده اند.

تا لحظه تنظیم این خبر، عملیات نیروهای مقاومت برای پاکسازی دو منطقه آلوده وادی الحمید و الملاهی در شمال غرب جرود عرسال لبنان آغاز نشده است.

**برای مشاهده اندازه اصلی و جزییات بیشتر روی نقشه کلیک کنید**

یک منبع میدانی در همین ارتباط اعلام کرد: تروریست های جبهه النصره در جرود عرسال هیچ راه فراری ندارند و در ساعت های گذشته خواستار مذاکراه شده اند.

وی افزود: تروریست ها از آمادگی خود برای تخلیه مناطق آلوده جرود عرسال خبر داده اند و خواستار انتقال به استان ادلب هستند. براساس اطلاعات به دست آمده گروه تروریستی جبهه النصره حاضره شده در ازای انتقال سرکرده ( ابو مالک التلی) و اعضای خود به استان ادلب امتیازهای از جمله آزادی اسرای را به مقاومت حزب الله بدهد.

به گزارش مشرق، همزمان با عملیات نیروهای جبهه مقاومت برای پاکسازی آخرین پایگاه عناصر تروریستی در جرود عرسال، ارتش لبنان هم حملات گسترده ای را در مناطق شمالی این کشور برای ضبط سلاح هایی که توسط مافیای اسلحه پنهان شده، آغاز کرده و در گام نخست توانست مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی را در منطقه « ابی سمراء» در شهر طرابلس کشف و ضبط کند.

در این عملیات همچنین یکی از مافیای خرید و فروش سلاح به نام « جلال الجمل» توسط نیروهای امنیتی لبنان دستگیر شد. یک منبع میدانی به علت عملیات ارتش لبنان هم اشاره کرد و گفت: این امکان وجود دارد که عناصر تروریستی مستقر در شمال لبنان درصدد انتقال سلاح به تروریست های جبهه النصره در مناطق آلوده جرود عرسال یا بمب گذاری در مناطق مختلف برای فشار به حزب الله باشند و به همین دلیل عملیات پیشگیرانه در این مناطق انجام شد.

به گزارش مشرق، همزمان با شکست سنگین جبهه النصره در جرود عرسال، چهره های سیاسی و رسانه های وابسته به جریان المستقبل برای نجات تروریست ها وارد میدان شده اند و با به راه انداختن جنگ روانی درصدد فشار بر جبهه مقاومت و نجات همقطاری های خود هستند. این جریان سیاسی به خوبی می داند در صورت شکست کامل تروریست ها دیگر گزینه ای جدی برای فشار بر جبهه مقاومت در دسترس ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    18 1
    حزب الله لبنان باید همچنان امان ارهابیون را ببرد و دمار از روزگارشان در آورد
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    18 1
    ما شا الله حزب الله
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    15 1
    تا آخرین نفس برای نابودی مزدوران تکفیری مبارزه کنید
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
    12 1
    اون مناطق باید به شدت بمباران بشن و پهپادها مدام گشت زنی کنن و امان تروریستها رو ببرن
  • ممدخان IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
    15 1
    بعد از این پیروزی غیور مندانه اسراییل بهتر است روی پیشانی دونالد ترامپ دستمال خیس بگذارد و یک لیوان آب سرد به ترامپ بدهد چرا با کوچکترین حرکت نظامی علیه ایران همه اشغالگران صیهونیست را مثل اشغال از قدس شریف بیرون خواهیم ریخت فشار بیشتر بر ایران از سوی امریکا نابودی اسراییل را زودتر تسهیل می کند . چرا که رکس تیلر سون این روزها به خاطر همین اتفاق با ترامپ اختلاف نظر دارد
  • م IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
    0 0
    جبهه مقاومت ادلب و فوعه و كفريا رو فراموش نكند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس