میثاقیان

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت: تیمی که برای این فصل بستیم ۸۰ درصد نفراتش در بازی با پرسپولیس حضور داشتند.

به گزارش مشرق، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذو‌ب‌آهن اظهار داشت: پس از بازی برابر پرسپولیس در هفته پایانی لیگ فصل گذشته به دنبال کارهای‌مان رفتیم تا تیم را ببندیم. ما در این مدت اردو و بازی‌های دوستانه برگزار کردیم و همه چیز عالی بود. تیمی که برای این فصل بستیم 80 درصد نفراتش در بازی با پرسپولیس حضور داشتند.

وی در ادامه افزود: کاری به اینکه چندم می‌شویم، ندارم، اما می‌خواهیم مانند ابومسلم دوران سردار ملاحی شویم. ما بازیکنان خوبی داریم و مطمئنم بازی‌های خوبی انجام می‌دهند. ما باشگاه شخصی هستیم، اما ریخت و پاش نداشتیم. ما 20 درصد قراردادها را داده‌ایم، در صورتی که شاید بیشتر باشگاه‌ها این کار را نکرده باشند. اردوی خوبی هم پشت سر گذاشتیم که باید از مدیریت باشگاه به خاطر برپایی این اردو تشکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در مورد اینکه بازی‌های تیمش در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود، گفت:  فرقی ندارد کجا بازی کنیم. چمن ورزشگاه ثامن عالی شده است. ورزشگاه امام رضا (ع) هم از هر لحاظ زیباست و اگر بازی‌های‌مان آنجا برگزار می‌شد که عالی بود. به ما گفته‌اند که بازی‌مان در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شود. امیدوارم همان‌طوری که سال گذشته بازی خوبی با پرسپولیس انجام دادیم و فصل را به پایان رساندیم، شروع لیگ را هم مانند بازی با پرسپولیس باشیم.

میثاقیان خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن باشگاه خیلی خوبی است و همیشه هم ذوب‌آهن است. امیر قلعه‌نویی مربی بزرگ است و هر کجا رفته موفق بوده است. جوانان ما فردا خواهند جنگید و امیدوارم بازی خوبی انجام ‌دهند.

وی در واکنش به اینکه شایعه شده بازی‌های سیاه‌جامگان در بجنورد برگزار شود، گفت: درباره موضوعی که به من ربط ندارد، صحبت نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص اینکه چه آنالیزی از تیم ذوب‌آهن دارد، تصریح کرد: همان‌طور که گفتم ذوب‌‌آهن واقعاً باشگاه مقتدری است. مربیان اطلاعات فنی تیم‌ها را از این ور و آن ور می‌‌گیرند. اعتقاد من این است که بازی اول و آخر لیگ سخت است. اگر در دیدار پایانی فصل گذشته مقابل پرسپولیس، تماشاگران‌مان حضور نداشتند و آن‌طور جانانه تشویق نمی‌کردند، برنده نمی‌شدیم. امیدوارم مانند بازی با پرسپولیس برابر ذوب‌آهن ظاهر شویم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس