کد خبر 754505
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
احمد ناطق نوری

رئیس فدراسیون بوکس گفت: برخی خارج از بوکس فقط نظر می‌دهند در حالی که حرکت فدراسیون رو به رشد و مثبت است.

به گزارش مشرق، احمد ناطق نوری بدون شک سهم زیادی در دوام و ثبات رشته بوکس داشته است. اگرچه بوکس ایران به ویژه در سالهای اخیر در بخش پایه با مشکلات زیادی روبه رو بوده است  اما با نگاهی منطقی هیچگاه نمی توان منکر مدیریت پدرانه ناطق نوری در بوکس شد.

وی مدتهاست با پیشنهاد جامعه بوکس از جوان ترها در مدیریت فدراسیون استفاده می کند اما در روزهای اخیر برخی اظهارنظرها در خصوص حسینی نایب رئیس فدراسیون بوکس و بیان کردن مواردی همچون نارضایتی هیات‌های استانی از عملکرد وی واکنش ناطق نوری را در پی داشت.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص شرایط فعلی این رشته عنوان کرد: خوشبختانه این روزها اقدامات خوبی بخصوص در بخش رده های سنی پایه انجام می شود. همه می گفتند کارها را به دست نیروهای جوان بسپاریم. ما هم اداره امور را به یکی از فنی ترین بوکسورهای سابق که قهرمانی آسیا را هم در کارنامه دارد سپردیم. روح الله حسینی هم مدیریت خوبی دارد و هم هرجا لازم باشد برای بوکس از جیب خود هزینه می کند. او بوکس را دوست دارد و دلسوز این رشته است.

وی در پاسخ به این سئوال که برخی اظهار نظرها در انتقاد به شرایط فعلی فدراسیون و مدیریت حسینی مطرح شده است، گفت: تعجب می کنم؛ ما در فدراسیون مجموعه ای از افراد توانمند را داریم و همین ها پای کار هستند و عده ای خارج از فدراسیون نشسته اند و در خصوص بوکس نظر می دهند. هر کس بخواهد می تواند به بوکس کمک کند اما اینکه بنشینند و حرف بزنند قابل قبول نیست.

ناطق نوری در خصوص بحث رضایت هیات ها از فدراسیون گفت: اتفاقا من مدام با هیات ها در تماس هستم. آنها از شرایط فعلی رضایت دارند و صحبت از نارضایتی آنها صحت ندارد. وقتی آنها می بینند در بوکس کار انجام می شود، معلوم است که راضی باشند. هیات ها هم هرکدام گوشه ای از کار را گرفته اند و به حسینی کمک می کنند. من هم نظارت روی بوکس دارم و فکر می کنم شرایط روز به روز بهتر می شود.

رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای انتخابات دوره بعدی فدراسیون دارید یا خیر گفت: هنوز یک سال تا انتخابات باقی مانده است. نباید از حالا کسی درگیر انتخابات شود. مهم این است که کارها انجام شود و برنامه ها پیش برود. ما یک طلا در بخش جوانان آسیا گرفتیم که ارزش زیادی دارد و این یعنی کار انجام می شود. دیگر نباید کسی حاشیه سازی کند و اگر کسی دلسوز بوکس است به فدراسیون کمک کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس