والیبال بانک سرمایه

منوچهر پورحسن گفت: اگر تیمی توانایی تسویه حساب با بازیکنانش را ندارد دلیلی ندارد در لیگ حضور داشته باشد.

به گزارش مشرق، منوچهر پورحسن درباره مبالغ ورودی لیگ برتر والیبال در فصل 97 – 96، اظهار کرد: در لیگ برتر 97 – 96 نسبت به فصل گذشته مبالغ ورودی برای حضور تیمها در لیگ برتر را 12 درصد افزایش دادیم. در لیگ امسال مبلغ ورودی برای تیم‌ها 90 میلیون تومان است. این مبلغ برای حضور در لیگ دسته یک 45 میلیون تومان و برای حضور در لیگ‌های زیر گروه 20 میلیون تومان است. در حال‌ حاضر این مبالغ را  به همه باشگاه‌ها اعلام کرده‌ایم و گفته ایم که تسویه حساب بازیکنان در فصل گذشته و مبالغ ورودی فصل جاری را پرداخت کنند.

رییس سازمان لیگ والیبال، افزود: برای پیگیری از وقوع اتفاقات فصل  های گذشته و نیز اطمینان از حضور همه 12 تیم در لیگ برتر، در تاریخ 31 مرداد ماه جلسه شورای هماهنگی لیگ برتر والیبال برگزار می‌شود و باشگاه‌ها باید تا آن زمان علاوه بر پرداخت بدهی بازیکنان، مبالغ ورودی را نیز به حساب فدراسیون واریز  کنند. اگر باشگاهی نمی‌تواند مطالبات بازیکنان را پرداخت کند، لزومی ندارد با واریز 90 میلیون تومان به حساب فدراسیون در لیگ برتر حضور داشته باشد.

او درباره وضعیت دو تیم رعد پدافند اصفهان و سپهر الکتریک قزوین که به تازگی به لیگ برتر والیبال راه یافته‌اند، گفت‌: ما به مسئولان این دو باشگاه اعلام کرده‌ایم که تا تاریخ دهم مرداد ماه وضعیت حضور خود در لیگ برتر را اعلام کنند. در صورتی که این باشگاه‌ها در لیگ 97 – 96 حضور نداشته باشند، فدراسیون والیبال تصمیم می‌گیرد که مسابقات لیگ با حضور 12 تیم برگزار شود یا با حضور 10 تیم.

پورحسن در پایان، خاطر نشان کرد: همچنین با تدابیر اندیشیده شده از قرارداد بازیکنان دو درصد برای هیات‌های استانی، سه درصد برای بانوان و پنج درصد به حساب فدراسیون والیبال واریز می‌شود و اگر باشگاهی در بخش بانوان تیمداری نکند، بایستی هشت درصد از مبلغ قرارداد بازیکنانش را به فدراسیون والیبال پرداخت کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس