کد خبر 754389
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
فیلم/ سم فلوراید از نگاه تاریخ

مستندی درباره عوارض مصرف محصولات فلورایدی، هیلتر اولین کسی بود که اجبار کرد آب نوشیدنی زندانیان با سدیم فلوراید مخلوط شود. چون هرکسی فلوراید استفاده کند مطیع و رام می شود!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    9 12
    میلیاردها نفر انسان در دنیا تروریست هستیم . از پدر و مادر بگیر تا معلم و پزشک و صنعتگر و ... . تروریستهای لبخند به لب مهربون . بیچاره داعشیا
    • حسین IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      0 0
      دمت گرم واقعا گل گفتی
  • حسین PL ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    28 5
    سالها و سالها بسیاری از صاحبان کارخانه‌ها می‌گفتند که این شایعه هست ، ولی‌ همین الان بسیاری از پزشکان در اروپا آب و یا حتی خمیر دندان بدون فلورید استفاده می‌کنن. فلوراید قطعاً جزو مواد سمّی هست و بسیاری از خمیر دندانها در اروپا (به صورت ریز) نوشته که در صورت استفاده بیشتر از یک نخود (pea size ) و خوردن خمیر دندان برای جلوگیری از مسمومیت به سرعت با پزشک و شماره کمک فوری (اورژانس) تماس بگیرید. صحبت پروفسور دیوید کندی که فوق تخصص جراحی دهان و دندان و تحقیقات زیادی در مورد تاثیر مواد شیمیایی بر دهان داشته را گوش کنید. وحشتناکه. کشورهای اروپایی‌ سود بسیار زیاد دارن از فروش فلوراید و همینطور تولید تجهیزات و داروهای دندانپزشکی‌ من‌ خاطره همین به نفعشون اضافه فلراید به آب آشامیدنی و خمید دندان ، ولی‌ ما چه ؟ چرا سازمانها و وزارت بهداشت تو همه چیز باید دنباله رو غربی‌ها باشند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس