سردار آزمون

فدراسیون فوتبال ایران رسانه‌های ایتالیایی را گمراه و خبری را تأیید کرد که هنوز در حد شایعه است.

به گزارش مشرق، روز گذشته شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» مدعی شد باشگاه لاتزیو با سردار آزمون، ستاره ایرانی تیم روبین‌کازان روسیه به توافقات کلی دست یافته است.  بر اساس این گزارش، لاتزیو در مذاکره با خلیل آزمون، پدر و نماینده سردار پیشنهاد 15 میلیونی برای جذب مهاجم ایرانی مطرح کرده، اما تیم روسی تنها با دریافت 20 میلیون یورو حاضر به فروش ملی‌پوش کشورمان به لاتزیو است. این سایت مدعی شد، اختلاف 5 میلیونی طرفین می‌تواند با توافق بر سر فروش آزمون به‌ مبلغ 18 میلیون یورو پایان پذیرد که ظاهراً در این مورد توافقات کلی حاصل شده و تنها بحث بر سر جزئیات باقی مانده است.

فدراسیون فوتبال ایران اما روز گذشته (سه‌شنبه) در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» با اشتراک گذاشتن تصویری از سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان نوشت: «باشگاه لاتزیو برای جذب سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایران موافقت کرد که 18 میلیون یورو به روبین کازان بپردازد.در صورت امضای این قراداد آزمون گرانترین فوتبالیست تاریخ ایران خواهد شد».

پس از این خبر فدراسیون فوتبال ایران رسانه‌های ایتالیایی از جمله «فوتبال ایتالیا»، «توتو مرکاتو» و «فانتا گاتزتا» گزارش دادند که فدراسیون فوتبال ایران خبر پیوستن سردار آزمون به لاتزیو را در ازای 18 میلیون یورو تأیید کرده است.

در حالی فدراسیون فوتبال ایران این انتقال را به نوعی قطعی اعلام کرده که این انتقال هنوز عملی نشده و تنها ادعای یک شبکه تلویزیونی بوده است. در کنار اینها اینکه فدراسیون فوتبال در حساب کاربری رسمی خود در یک شبکه اجتماعی به موضوع نقل و انتقالات باشگاهی می‌پردازد نیز امری غیرعادی است و چنین چیزی معمولاً در حساب کاربری فدراسیون‌ها و اتحادیه‌های مطرح فوتبال دنیا دیده نمی‌شود. رسانه‌های مجازی فدراسیون فوتبال ایران مدتی است که تغییر رویه داده و در حالی که وظیفه‌اش اطلاع‌رسانی درباره اقدامات فدراسیون و تیم‌های مختلف ملی است، به پوشش سایر اتفاقاتی که ارتباطی به فدراسیون ندارد هم می‌پردازد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس