کد خبر 754312
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
عالمیان

با وجود آنکه تیم ملی تنیس روی میز در ماه‌های اخیر به نتایج قابل خوبی دست پیدا کرده، اما برخی‌ها در تلاش برای تغییر سرمربی این تیم هستند.

به گزارش مشرق، تنیس روی میز کشورمان به‌ویژه در بخش مردان با رشد قابل توجهی در کمتر از دو سال اخیر مواجه بوده است. یکی از دلایل این رشد، انتخاب جمیل لطف‌الله‌نسبی به عنوان سرمربی تیم ملی بود. لطف‌الله‌نسبی روز 23 دی ماه 94 سکان هدایت تیم ملی مردان را بر عهده گرفت و پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان در 18 ماه اخیر توانستند جایگاه بهتری را در رنکینگ جهانی پیدا کنند.

نمونه این مسئله حضور نوشاد عالمیان در رده 69 و نیما عالمیان در رده 98 رنکینگ جهانی است. ضمن اینکه تنیس روی میز مردان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی نیز توانست 2 مدال طلا و یک نقره به‌دست بیاورد؛ کاری که پیش از این و در دوره‌های قبلی رخ نداده بود.

لطف‌الله‌نسبی جزو مدرسان بزرگ تنیس روی میز نیز محسوب می‌شود و سابقه تدریس در کشورهای دیگر را نیز دارد. در چنین شرایطی، اما برخی‌ها در تلاش هستند تا شرایط را برای جدایی این مربی از تیم ملی ایجاد کنند. روابط نه‌چندان خوب وی با یکی از مسئولان (درست برخلاف روابط خوبش با رئیس فدراسیون) باعث شده تا تلاش‌هایی البته در سکوت برای کناره‌گیری وی انجام شود.

لطف‌الله‌نسبی به لحاظ علمی شرایط بهتری نسبت به سایر مربیان ایرانی دارد و تنها مسئله‌ای که می‌تواند باعث کناره گذاشته شدن او شود، جذب یک مربی خارجی است. البته رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفت‌وگویی ضمن ابراز رضایت کامل از عملکرد لطف‌الله‌نسبی اعلام کرد که این فدراسیون نه برنامه‌ای برای جذب سرمربی خارجی دارد، نه پول.

این حمایت بدون شک کمک زیادی به تثبیت شرایط سرمربی تیم ملی دارد، اما مخالفان وی به نظر می‌رسد که دست از تلاش برنخواهند داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس