کد خبر 754236
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳
فکری

سرمربی تیم مسجدسلیمان گفت: به اعتقاد من حدود 10 تیم در لیگ دست‌اول شانس صعود به لیگ برتر را دارند و با یک برد یا باخت جدول مسابقات دچار تغییر می‌شود.

به گزارش مشرق، محمود فکری  در خصوص قرعه‌کشی لیگ دسته‌اول گفت: به هر حال شرایط تیم ما خوب است و زمان خوبی تمریناتمان را آغاز کردیم. البته قبلاً هم گفته بودند که بازی‌ها چه زمانی آغاز می‌شود و امیدوارم که نظم خوبی در برگزاری بازی‌های لیگ دسته‌اول وجود داشته باشد.  
 
وی ادامه داد: به هر حال مربی بازیکنانش را آماده می‌کند و اگر بازی‌ها به تعطیلی بخورد این موضوع مربی را دچار مشکل می‌کند خوشبختانه سال گذشته این موضوع وجود نداشت و باید از مسئولان قدردانی کنیم. امیدوارم که امسال هم این شرایط وجود داشته باشد و شاهد کیفیت خوب مسابقات باشیم و در نهایت هر تیمی که حقش است به لیگ برتر صعود کند.  
 
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره اینکه جذابیت مسابقات بیشتر خواهد بود یا حاشیه‌های لیگ دسته‌اول افزود: می‌توانم بگویم که شاید حدود 12 تیم در لیگ دست‌اول خیلی خوب بسته شدند و تمریناتشان را به موقع آغاز کردند. مطمئناً این موضوع باعی می‌شود که در طول فصل شاهد رقابت تنگاتنگی از سوی تیم‌ها باشیم. می‌توانم بگویم بالای 10 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند و شاید با یک برد یا باخت وضعیت چند تیم در جدول تغییر کند. مطمئناً این موضوع به کیفیت لیگ دست‌اول اضافه می‌کند و با توجه به اینکه نظارت خوبی بر داوری‌های لیگ دسته‌اول وجود دارد دیگر نباید به دنبال حواشی بگردیم و باید به کیفیت بازی‌ها فکر کنیم.
 
پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اینکه جمع مربیان استقلالی در لیگ دسته‌اول جمع است، تصریح کرد: به هر حال این موضوع هم جای خوشحالی دارد که بازیکنان گذشته استقلال به عنوان مربی در لیگ دسته‌اول و لیگ برتر فعالیت می‌کنند. این نشان‌دهنده این است که استقلال در این زمینه هم موفق بوده است و کسانی که در استقلال کار می‌کردند نشان دادند که استعداد مربی‌گری را دارند. من به نوبه خودم برای دوستان و همکارانم آرزوی موفقیت می‌کنم، اما به هر حال نتایج فوتبال و این برد و باخت‌ها می‌آید و می‌رود و به بهانه این بازی‌ها می‌توانیم با دوستانمان دیداری تازه کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس