کد خبر 754228
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳

گفتم: دیروز کره‌شمالی آمریکا را تهدید کرد که اگر از مداخله در امور این کشور دست بر ندارد، قلب آمریکا را با سلاح هسته‌ای نشانه رفته و شلیک می‌کند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: تازه چه خبر!؟


گفتم: دیروز کره‌شمالی آمریکا را تهدید کرد که اگر از مداخله در امور این کشور دست بر ندارد، قلب آمریکا را با سلاح هسته‌ای نشانه رفته و شلیک می‌کند.


گفت: اگر کره‌شمالی می‌دانست «فتح‌الفتوح»! چیست، به جای تهدید آمریکا با برجام، پدرصاحاب‌بچه آمریکا را درمی‌آورد!


گفتم: مرد حسابی! مگر ما در برجام همه امتیازات را ندادیم که تحریم‌ها برداشته شود ولی آمریکا نه فقط تحریم‌ها را لغو نکرد بلکه دهها تحریم دیگر هم اضافه کرد و به تهدیدها هم ادامه داده و هنوز هم علیه کشورمان رجز می‌خواند.


گفت: چه عرض کنم!؟


 گفتم: اما، وقتی ترامپ کره‌شمالی را تهدید کرده بود که باید آزمایش موشک‌های بالستیک را متوقف کند، کره‌شمالی در پاسخ آمریکا هر هفته یک موشک آزمایش کرد و ترامپ مجبور شد خودش را جمع و جور کند و از تهدید دست بردارد ولی ما...!؟


گفت: کاش مسئولان کشورمان با توجه به اقتدار جمهوری اسلامی که دهها برابر کره‌شمالی است، به تهدیدهای توخالی آمریکا اهمیت نمی‌دادند و فاجعه برجام را به ملت تحمیل نمی‌کردند.


گفتم: افسر راهنمایی می‌خواست راننده‌ای را جریمه کند، راننده قیافه گرفت و گفت؛ تو میدانی من کی هستم؟ افسر گفت؛ هر که می‌خواهی باش، یارو گفت؛ یعنی نمی‌دانی من کی هستم؟ و افسر بی‌توجه به حرفهایش او را جریمه کرد و بعد پرسید؛ حالا بگو کی هستی؟ یارو گفت؛ من؟ نوکرتم! چاکرتم! بند کفشتم! و...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس