اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز ایران هراسی را به ایران دوستی تبدیل کردیم و دیگر حرف آمریکایی ها خریدار ندارد.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری عصر امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با اشاره به روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: واقعیت این است که بانوان در کشور ما یک مطالبه به حقی دارند و آن اینکه نسبت به توانایی ها و زحمات آنها برایشان موقعیت های مناسبی فراهم شود.

جهانگیری با انتقاد از انتصاب مدیران توسط دولت در کرمانشاه گفت: همین سالن شورای اداری چرا مدیر زن نمی بینیم. نخبگان زن ما توانایی های زیادی دارند و نمونه آن همین خانم میرزاخانی که اخیرا به رحمت ایزدی پیوست.

وی افزود: دولت در برنامه ششم سهم ۳۰ درصدی برای مدیریت بانوان دیده است و آن وقت این وضعیت تغییر خواهد کرد. همچنین تصمیم گرفته ایم که در آینده ۸ سال سن مدیریتی کشور را کاهش دهیم.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: در پایان دولت یازدهم می توانیم بگوییم که نسبت به هر آنچه که تمرکز داشتیم موفق بودیم. در تعاملات خارجی، مذاکرات هسته ای و بحث ایران هراسی موفق شدیم کاری کنیم که همه ایران را دوست داشته باشند و دیگر حرف آمریکا خریدار نداشته باشد.

وی افزود: دولت همچنین در اقتصاد توفیق داشته و توانسته ثبات ایجاد کند. سیاست های اقتصاد مقاومتی هم به خوبی پیش رفته است و در مجموع می توانیم بگوییم در حوزه های سیاسی و اقتصادی اجتماعی موفق بودیم.

جهانگیری گفت: ما چالش های عمده ای ره در کشور داریم. این بیکاری دیگر نسخه های قدیمی برای آن جواب نمی دهد. نرخ بیکاری همین کرمانشاه که گفتند تن من را لرزاند!
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    7 0
    روابط با همسایه ها و قرارداد نفتی با هندیها و روابط بانکی با دیگر کشورها از نشانه هاشند !
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    6 0
    جهانگیری: ایران هراسی را به ایران دوستی تبدیل کردیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ یکی به جهانگیری بگه که در منا 500 نفر کشته در عراق و سوریه لبنان و یمن میلیونها نفر فقط شیعیانمان شهید شدن توسط همینهایی که میگی دوست جهانگیری شما و تمام دولتتان در خون ریخته شده همه مردممان در منا و شیعیانمان شریک هستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس