عرسال و قلمون.jpg

در مناطق مرزی غرب استان دمشق ( قلمون غربی) درگیری ها تا ظهر امروز ادامه داشت و در نهایت تمامی مناطق که در اشغال عناصر تروریستی جبهه النصره بودند، پاکسازی شدند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از قلمون غربی و جرود عرسال در مرزهای مشترک لبنان و سوریه حاکیست، پیشروی نیروهای مقاومت حزب الله در محورهای مختلف ادامه دارد و جنگنده های سوری از صبح امروز بیش از ۳۰ مرتبه مواضع تروریست های جبهه النصره را درهم کوبیدند.

نیروهای جبهه مقاومت از صبح امروز هم عملیات جدیدی را در شرق جرود عرسال لبنان آغاز کردند و پس از درگیری های سنگین و نفس گیر توانستند مناطق « وادی کمیل، وادی حمودی، مکعبه الفرن، البیدر، شعبات نحله و وادی ضلیل البراک» را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند.

**برای مشاهده جزییات بیشتر روی نقشه کلیک کنید**

در این عملیات ۴۰ تن از تروریست ها تاکنون کشته و زخمی شدند. با پاکسازی های صورت گرفته ۹۰ درصد مناطق آلوده به تروریست های جبهه النصره در جرود عرسال آزاد شده و تنها بخش هایی از شمال و شمال شرق منطقه در اشغال تروریست ها است.

به گزارش مشرق، در مناطق مرزی غرب استان دمشق ( قلمون غربی) درگیری ها تا ظهر امروز ادامه داشت و در نهایت تمامی مناطق که در اشغال عناصر تروریستی جبهه النصره بودند، پاکسازی شدند.

با آزادی مناطق « وادی المیادل،قلعه حسن،یونین،شعبه محبس،وادی الدب، حرف وادی الدب،شمیس الزنمرانی ارتفاع و گذرگاه الزمرانی » آرامش پس از ۶ سال به طور کامل به مناطق مرزی غرب استان دمشق بازگشت.

در حال حاضر  فقط دو منطقه  وادی حمید و الملاهی در جرود عرسال لبنان در اشغال عناصر تروریستی جبهه النصره هستند؛ روند پیشروهای نیروهای مقاومت حزب الله لبنان نشان می دهد این دو منطقه تا عصر امروز از اشغال تروریست ها خارج می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سقراط GB ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    85 1
    درود بر تمام رزمندگان اسلام اول دمتون گرم
  • سقراط GB ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    115 4
    اینه نتیجه اقتدار ملی و موشکی و نظامی اینها نتیجه مذاکره نیست
    • در راه حق IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
      11 4
      تفنگ بدون ایدئولوژی هیچ نیست . اگر جبهه النصره و داعشی ها در حال از دست دادن مواضعشان در زمین هستند آنها ابتدا در ایدئولوژی شکست خوردند سپس در جغرافیا . در آن زمانی که ما حرفی برای گفتن در ایدئولوژی نداشته باشیم و نتوانیم ذهن دنیا را قانع کنیم هرگز پیروزی مستمر و پایداری در زمین هم نخواهیم داشت .
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    5 29
    همه این جنگ وخونریزی ها ناشی از ایدئولوژی است!!!
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
      3 2
      آری. اما آیا انسان بدون ایدئولوژی می تواند وجود داشته باشد؟ حتی امثال شما هم ایدئولوژی دارند که می گویبد انسان جز حیوانی نیست که هدفی برایش جز خوردن و شهوترانی معنا ندارد و باید این هدف محقق شود ولو به قیمت وطنفروشی و وابستگی.
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
      2 2
      شما بدون تفنگ برای ازدواج ایدئولوژیک آماده شو
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    7 1
    جنگها معمولا بر اساس اقتصاد و تجارت شروع میشوند با بهانه ها و پوشش های بشر دوستانه؛ رفع مداخله؛ اصلاح نژادی و....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس