مک کین

جان مک‌کین، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا اعلام کرد برای فعالیت در خصوص طرح تحریم‌های ایران و روسیه روز سه‌شنبه به سنا باز می‌گردد.

 به گزارش مشرق، «جان مک‌کین»، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته و مبتلا به سرطان مغز تشخیص داده شده برای ادامه فعالیت در خصوص تحریم‌های ایران به کار باز می‌گردد.

در بیانیه‌ای که دفتر «مک‌کین» دوشنبه شب (به وقت واشنگتن)  صادر کرده آمده وی برای کار در خصوص لایحه اصلاح قوانین بهداشتی، لایحه بودجه دفاعی و طرح تحریم‌های جدید در خصوص ایران، روسیه و کره شمالی روز سه‌شنبه به مجلس سنا بازخواهد گشت.

مجلس سنای آمریکا خرداد ماه سال جاری طرح تحریم‌های ایران و روسیه را با ۹۸ رأی موافق و ۲ رأی مخالف به تصویب رساند، اما تصویب این طرح در مجلس نمایندگان آمریکا با برخی موانع قانونی و حزبی رو به رو شد. اعضای مجلس سنا در حال حاضر در تلاش برای رسیدن به توافقی با اعضای مجلس نمایندگان برای رفع موانع این طرح و رأی‌گیری بر سر آن هستند.

پیش از این برخی منابع خبری از توافق اعضای دو مجلس برای پیشبرد طرح تحریم‌های ایران،  روسیه و کره شمالی خبر داده بودند، اما باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنا دوشنبه شب، حصول توافق در این خصوص را تکذیب کرد.

دفتر جان مک کین، روز چهارشنبه قبلا اعلام کرده است که این سناتور ارشد جمهوری‌خواه تومور مغزی دارد.  بیمارستان «مایو کلینیک» در شهر فینیکس در ایالت آریزونا در بیانیه‌ای اعلام کرد که سناتور مک کین برای خارج کردن لخته خون از بالای ناحیه چشم چپ تحت عمل جراحی قرار گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    6 0
    اگر به اندازه تلاش آقای مک کین که مبتلا به سرطان است و می خواهد به ایران ضربه بزند را دولتهای 9-10-11 برای اجرایی نمودن فرمایشات مقام رهبری خرج می کردند الان ایران ضربه ناپذیرترین کشور منطقه بود. به تلاشهای مک کین بخاطر استقامتش (گرچه در مسیر باطلی است و انشالله شرش دامن امریکا را بگیرد) باید احترام گذاشت چرا که سرمشقی خوب برای مدیران ما می تواندباشد که صرفا منافع خود را می خواهند و بس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس