خندوانه

شب گذشته برنامه خندوانه میزبان علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال بود.

به گزارش مشرق، شب گذشته برنامه خندوانه میزبان علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال بود. در ابتدای برنامه امیر کربلایی‌زاده استندآپ کمدی خود را پیرامون پشه و مگس اجرا کرد. رامبد جوان نیز در ابتدای گفتگو صعود ایران به جام جهانی را به جهانبخش تبریک گفت.

 جهانبخش در خصوص سپری کردن تعطیلات خود گفت: به خاطر اینکه ما فینال جام حذفی را در لیگ هلند باختیم و مجبور شدیم پلی آف بازی کنیم همچنین حضور در تیم ملی، تعطیلات امسال من 20 روز بود. البته با صعود تیم ملی خستگی من برطرف شد.

وی در ادامه گفتگو به حضور پنج ساله خود در لیگ هلند ودوری از خانواده اشاره کرد.

بازیکن تیم ملی درباره سخت بودن زبان هلندی و انضباط حاکم بر آنها عنوان کرد: زبان هلندی سخت است اما نکته جالب این است که 80 درصد مردم در هلند، زبان انگلیسی را به خوبی صحبت می‌کنند؛ البته من در کشور هلند منظم شدم چراکه برای آنها نظم مهم است.

جهانبخش از علاقه خود به موسیقی گفت علاوه بر اینکه در این زمینه استعدادی ندارد.بازیکن تیم ملی که متولد گیلان است شب گذشته یک ترانه گیلکی به همراهی تماشاگران خواند.

جهانبخش در خصوص کی روش سرمربی تیم ملی عنوان کرد: زمانی که کی روش به ایران آمد با توجه به سابقه او همه انتظار داشتند تیم ملی نتیجه بگیرد در این سه چهار سالی که در تیم حضور دارم من خیلی چیزها از آقای کی روش یاد گرفتم. البته به خاطر نوع کارشان در این چند سال شاهد موفقیت تیم ملی بودیم. نکته مهم مدیریت ایشان است چراکه بیشتر بازیکن‌هایی که در این چند سال در تیم ملی بودند صحبت منفی درباره آقای کی روش نکردند.



وی افزود: کشورهای دیگر شناخت کمتری از تیم ملی دارند اما با صعود تیم ملی همچنین حضور لژیونرها این شناخت بیشتر می‌شود و آنها نمایندگان ایران هستند.

جهانبخش در خصوص بهترین هافبک و خوش‌تیپ‌ترین بازیکن لیگ هلند عنوان کرد: امسال نفر اول در لیست بهترین هافبک‌های لیگ هلند بودم. اما خودم هم نمی‌دانم چرا به عنوان خوش‌تیپ‌ترین بازیکن هلند انتخاب شدم (خنده). تماس گرفتند و گفتند که شما به عنوان خوش‌تیپ‌ترین بازیگن لیگ انتخاب شده‌اید که ابتدا فکر کردم شوخی می‌کنند.

جهانبخش کل کل بین خود و سردار آزمون درباره کشور روسیه و هلند بیان کرد: این یک شیطنت مطبوعاتی است اما سردار پیشرفت خوبی داشته است، زمانی که به عنوان یک ایرانی به آژاکس گل زد خیلی خوشحال شدم، امیدوارم این اتفاق را برای تک تک باریکنان شاهد باشیم.

جهانبخش در خصوص حضور خود در فوتبال عنوان کرد: رشته‌های مختلفی را برای حضور در ورزش انتخاب کردم اما در نهایت با مشورتی که با پدر و دوستانم داشتم فوتبال را انتخاب کردم، دو سالی در تیم پیام البرز قزوین بازی کردم و بعد در تیم پایه‌های داماش تست دادم و در این تیم بازی کردم.

وی افزود: من فوتبالم را مدیون داماش هستم چراکه من از این تیم به هلند رفتم و هر سال به دیدن تیم داماش می‌روم. امسال تیم خوبی بسته شده است .جهانبخش از حضور در کشور هلند راضی بود اما از بچگی به دلیل حضور ستارگان در تیم‌های آلمانی به بازی کردن در این کشور هم علاقه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس