کد خبر 753859
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
آیفون

تا الان و براساس شایعاتی که منتشر شده‌اند، مسلما هندست پیش روی‌مان قرار است که محصولی زیبا از نظر طراحی و البته پیشرفته از نظر مشخصات باشد. کارهای نوینی می‌خواهد انجام شود.

به گزارش مشرق، همه برای آمدن آی‌فون 8 هیجان زده‌ایم، زیرا مطمئنیم که اپل برای این پرچمدارش خواب‌های بسیار خوبی دیده است. تا الان و براساس شایعاتی که منتشر شده‌اند، مسلما هندست پیش روی‌مان قرار است که محصولی زیبا از نظر طراحی و البته پیشرفته از نظر مشخصات باشد. کارهای نوینی می‌خواهد انجام شود، مواردی که در ادامه از آن‌ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

1. طراحی جذاب

اپل به احتمال زیاد همراه با پرچمدارش از آی‌فون‌های 7S و 7S پلاس نیز رونمایی خواهد کرد، اما آی‌فون 8 قطعا با تفاوت‌های ظاهری قابل‌توجهی پدیدار می‌شود. هندستی کاملا بدون حاشیه همانند گلکسی اس 8 که البته از نظر افکت‌های بی‌انتها، پا را از نماینده سامسونگ نیز پیش‌تر می‌گذارد. طراحی جدید نه تنها حس استفاده از آی‌فون را برای‌مان متحول می‌کند، بلکه قطعا از این نظر یک الگو برای دیگر سازندگان هم خواهد شد.

آی‌فون 8

2. اسکنر اثر انگشت پنهان

فعلا به‌کارگیری این ویژگی کاملا حتمی نشده است، هر چند امیدواریم که اتفاق بیفتد. در واقع اگر کمپانی بخواهد آی‌فون جدید را به‌صورت یک هندست تمام صفحه طراحی کند، باید فکری به حال اسکنر اثر انگشت کند، زیرا در واقع دیگر جایی برای تعبیه آن باقی نمی‌ماند.

البته قرار دادن اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه‌ نمایش مسلما کار ظریف و پیشرفته‌ای است که دوست داریم اپل حتما آن را انجام دهد، زیرا در غیر این‌صورت مجبوریم خدایی نکرده با حضور این اسکنر در کناره‌ها یا پشت هندست کنار بیاییم.

3. دوربین دوگانه برای عاشقان افکت بوکه

بله می‌دانیم که 7 پلاس همین الان هم مجهز به یک دوربین دوگانه است، ولی آی‌فون 8 در واقع اولین هندستی می‌شود که با این اندازه مجهز به این ویژگی شده است. این اسمارت‌فون از نظر قد و قواره تنها کمی بزرگ‌تر از آی‌فون 7 بوده و از این رو نسبت به 7 پلاس جمع و جورتر است.

البته هنوز نمی‌دانیم که این دوربین دوگانه مجهز به چه ویژگی‌هایی است. اما از این مطمئنیم که شرکت قطعا از فناوری دوربین جدید برای توسعه قابلیت واقعیت‌ افزوده استفاده خواهد کرد.

4.چیپ‌ست قدرتمند A11

با معرفی هر آی‌فون جدید، اپل از چیپست جدید خود نیز پرده‌برداری می‌کند. برای سه آی‌فون 8، 7S و 7S پلاس انتظار داریم که چیپست A11 را ببینیم. پردازنده‌ای که مسلما تغییر زیادی در سرعت و روانی هندست ایجاد خواهد کرد.

به‌علاوه اپل همواره به فکر ارتقای پلت‌فرم خود چه از نظر کارایی و چه از نظر ظاهری است. پس اصلا نگران نباشید، پیشرفت چیپ‌ست مسلما برای‌تان ملموس خواهد بود.

5.شارژ بی‌سیم

شارژ بی‌سیم موضوع جدیدی نیست، اما در خیلی از موارد دچار مشکلاتی بوده است. شایعات خبر می‌دهند که اپل می‌خواهد فناوری شارژ بی‌سیم خودش را با آی‌فون 8 معرفی کند. پس می‌توان مطمئن بود که از این نظر با قابلیتی بدون ایراد و کاملی روبرو خواهیم شد.

هر چند فعلا هیچ اطلاعاتی از این‌که این کار قرار است چطور انجام شود و پایگاه شارژ بی‌سیم چه شکلی باشد، در دسترس نیست.

6. طراحی نوآورانه و پیشرو در زمینه باتری

پیش از این شنیده‌ایم که اپل می‌خواهد از یک طراحی کاملا جدید L شکل برای افزایش ظرفیت باتری آی‌فون جدیدش بهره ببرد.

با انتخاب این مدل باتری، قطعا آی‌فون 8 تنها هندستی خواهد شد که از یک باتری L شکل بهره می‌برد. پیش از این شنیده بودیم که ال‌جی سازنده این باتری برای آی‌فون 9 خواهد بود، اما ظاهرا پرچمدار امسال نیز از همین نوع جدید استفاده خواهد کرد.

از نظر ظرفیتی گفته می‌شود که با افزایش 30 درصدی روبرو خواهیم شد که البته به این معنی نیست که عمر باتری نیز 30 درصد افزایش یابد. زیرا پنل‌های امولد جدید باتری بیش‌تری مصرف می‌کنند. در این‌باره برخی از منابع گفته‌اند که مصرف آی‌فون 8 چیزی برابر با مصرف آی‌فون 7 پلاس خواهد بود که اگر چنین باشد، بسیار عالی است.

7. صفحه‌نمایش مجهز به ویژگی True Tone

با معرفی آی‌پد پرو، اپل ویژگی جالب True Tone خود را رونمایی کرد. این قابلیت به صفحه‌‌نمایش این امکان را می‌دهد که نور و رنگش را نسبت به محیطی که در آن قرار گرفته‌ایم، تنظیم کند. از این رو تصاویر به نمایش درآمده همیشه با رنگ و نور مناسب دیده می‌شوند. این فناوری تا الان در هیچ یک از آی‌فون‌ها استفاده نشده و امیدواریم این اتفاق برای آی‌فون 8 بیفتد.

چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است؟

تا الان تمام آن چیزهایی که قرار است به آی‌فون 8 اضافه شوند، بسیار خوب و دوست داشتنی بوده‌اند. اما نبود مواردی همانند دکمه خانه، تغییرات اساسی می‌خواهد، تغییراتی که باید در سیستم عامل نیز اعمال شود. همین اضافه شدن واقعیت افزوده هم کار بزرگی است و تلاش و هزینه فراوان می‌طلبد. هزینه و تلاشی که آن‌قدر بزرگ است که واقعیت بودن این موارد را کمی دور از ذهن می‌کند.

نمی‌دانیم آیا تمام آن‌چیزی که گفته شده اتفاق خواهد افتاد یا نه، اما می‌دانیم که اپل قطعا با به کارگیری چندین قابلیت جدید و خاص می‌خواهد هم تفاوت ایجاد کند و هم با دست‌کاری ذهن مشتریان‌ انتخاب اول آن‌ها باشد. برای آشنایی کامل با این گوشی هوشمند جذاب باید تا معرفی رسمی آن صبر کنیم، البته در گذشته قیمت این گوشی هوشمند مشخص شده است.

منبع: آی تی رسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهروز DE ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    2 8
    اول این کجاش جذابه دوم این کارش تقلیدی از شرکت های دیگه هست سوم چیپ‌ست قدرتمند A11 نه a12 اون هم شرکت سامسونگ براش زده چهارم شارز بی سیمی هم یک از کار های تقلیدی از شرکت دیگه گرفته پنجم طرح باطریش از گوشی شرکت های دیگه الهام گرفته
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    3 4
    اپل بهترين موبايل دنياست خودم هم اپل 5s دارم يه بار هم هنگ نكرد ولي سامسونگ چي بعد دوماه موبايلاش خراب ميشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس