کد خبر 753792
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰
داعش

یکی از برجسته ترین پزشکان داعش در تلعفر در شرایطی مبهم و بدون ذکر دلیل مشخصی توسط این گروه تروریستی اعدام شد و تمام افراد خانواده اش نیز بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، یک منبع محلی در استان نینوا روز دوشنبه گفت: رسانه های داعش از اعدام ابویوسف المصری برجسته ترین پزشک این گروه ترویستی در تلعفر در غرب موصل خبر دادند؛ المصری حدود دو سال پیش با خانواده خود از سوریه نزد داعش آمد تا با خانواده اش در آنجا مستقر شود و مراکزی برای درمان مجروحان داعش تاسیس کند.

به نوشته السومریه نیوز، این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: ابویوسف المصری یک هفته پیش در شرایطی مبهم ناپدید شد، سپس به طور ناگهانی رسانه های داعش از اعدام وی بدون ذکر دلیل مشخصی خبر دادند.

این منبع خاطرنشان کرد که عناصر داعش به منزل المصری یورش بردند و پس از بازداشت تمام افراد خانواده اش، آنها را به نقطه نامعلومی منتقل کردند. آمار اعدامهای داخلی در داعش در هفته های گذشته افزایش پیدا کرده است این در حالی است که سران داعش در تلعفر دچار نوعی سردرگمی شده اند.

شهر تلعفر در استان نینوا همچنان تحت کنترل گروه تروریستی داعش است، در حالی که نیروهای الحشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) به پاکسازی این شهر و توابع آن ادامه می دهند و تاکنون تلفات گسترده جانی و تجهیزاتی به تروریستهای داعش وارد کرده اند.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس