کد خبر 753351
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
عنایتی

مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد امشب در حالی برگزار شد که با حواشی عجیب و غریبی روبرو بود.

به گزارش مشرق، مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد امشب در حالی برگزار شد که با حواشی عجیب و غریبی روبرو بود که به شرح زیر است:

این مراسم قرار بود از ساعت٢٠:٣٠ در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز شود اما به دلیل تجمع و درگیری تعدادی از افراد که مدعی بودند از مالک سیاه جامگان طلب مالی دارند به جنجال کشیده شد، این موضوع باعث گردید تا این مراسم با یک ساعت تاخیر آغاز شود. با این شرایط و با حضور عوامل انتظامی درهای سالن در ساعت٢١ باز شد و همین موضوع باعث اعتراض برخی از حاضرین گردید.

شدت اعتراض معترضین به برگزاری این مراسم آن قدر زیاد بود که مالک باشگاه سیاه جامگان در مراسم رونمایی پیراهن تیمش حاضر نشد. حتی پسر وی یعنی مدیرعامل سیاه جامگان نیز در زمان رونمایی پیراهن‌ها در سالن حضور نداشت و روی سن نرفت.

مدیرعامل سیاه جامگان درانهتای مراسم در سالن حضور پیدا کرد که همین موضوع باعث درگیری برخی معترضین با وی شد.

در زمان روی سن رفتن اکبر میثاقیان تعدادی از معترضین قصد داشتند تا بنری را روی سکو باز کنند که همین موضوع باعث درگیری شدید آنها با لیدرهای سیاه جامگان شد.

در این مراسم از لباس جدید سیاه جامگان برای فصل پیش رو نیز رونمایی شد. در این مراسم همچنین اعلام شد از سال جدید قرار است باشگاه سیاه جامگان در بخش فوتسال بانوان نیز تیمداری کند.

در این مراسم پیراهن سیاه جامگان با شماره 147 به رضا عنایتی به پاس 147 گلی که در فوتبال ایران به ثمر رسانده است به او اهدا شد. 

در زمان حضور عنایتی روی سن میثاقیان و چند تن از پیشکسوتان مشهدی نیز در کنار او قرار گرفتند و با پیراهن وی عکس یادگاری گرفتند.

همچنین حسین بادامکی کاپیتان سیاه جامگان به منظور حمایت از کودکان سندروم دان پیراهن شماره٤٧ را در لیگ برتر بر تن خواهد کرد

از مسئولین ورزشی استان خراسان تنها برادران رییس هیات فوتبال این استان حضور داشت و خبری از مدیرکل ورزش و جوانان نبود.

اجرای این برنامه را محمد حسین میثاقی و احمدی دو مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون برعهده داشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس