کد خبر 753070
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
منصوریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال با وجود موافقت مدیرعامل این باشگاه برای حضور بازیکنان در تیم ملی امید در نهایت با در اختیار نگذاشتن آنها به تیم ملی امید ایران باعث محرومیت 3 بازیکن تیمش شد.

به گزارش مشرق، این حکم در حالی صادر شده که کادر فنی تیم امید تا روز آخر اعزام تیم به بیشکک منتظر حضور بازیکنان استقلال بودند و امیرحسین پیروانی اعلام کرد تیمش بدون دفاع پا به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا خواهد گذاشت اما در این بین رفتار  علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال قابل تأمل است که خودش زمانی سرمربی تیم ملی امید بود و به خاطر اینکه باشگاه‌ها بازیکنان را به تیمش نمی‌دادند چند روزی قهر کرد و در نهایت با وساطت مسئولان فدراسیون راضی شد که تیم ملی را همراهی کند. بدون شک در این مسئله که باشگاه استقلال از نبود 3 بازیکنش متضرر شده کسی جز علیرضا منصوریان مقصر نیست.

 

سرمربی تیم استقلال با وجود مصاحبه مدیرعامل این باشگاه روی خروجی سایت باشگاه استقلال مبنی بر اینکه همه گونه همکاری با تیم ملی امید صورت خواهد گرفت، بازیکنان را در اختیار تیم امید قرار نداد و به شکلی کاملا مرموزانه از اظهارنظر در این باره در اردوی ارمنستان خودداری کرد تا اینکه اردوی آبی‌پوشان هم به پایان رسید اما باز هم وی بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار نداد.

نکته جالب‌تر اینجاست که منصوریان از طریق رسانه‌ها کاملا متوجه بود که فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای را منتشر کرده و در آن عملا از باشگاه‌ها خواسته تا با تیم ملی همراهی کند که در غیر این صورت بازیکنان محروم می‌شوند ولی سرمربی تیم استقلال نه تنها به این مسئله توجه نکرد بلکه حالا او باعث محرومیت 3 بازیکن تیمش شده که نبود آنها می‌تواند در نتیجه مسابقه با نفت آبادان تاثیرگذار باشد.

این در حالی است که لئوناردو پادووانی با مصدومیت روبروست و استقلال تنها در این پست پژمان منتظری را دارد که این بازیکن هم هنوز قرارداد خود را ثبت نکرده و باید کارت بازی خود را از باشگاه الاهلی و فدراسیون قطر بگیرد. از سوی دیگر فرشید اسماعیلی،فرشید باقری، امید ابراهیمی مصدومان خط هافبک استقلال هستند که قطعا به بازی هفته اول هم نمی‌رسند و استقلال در پست امید نورافکن تنها روزبه چشمی را در اختیار دارد.

حال این سؤال به وجود می‌آید که چرا سرمربی تیم استقلال بازیکنانش را در اختیار تیم ملی امید قرار نداد. آن هم در حالی که دربی آلمان لغو شده بود و منصوریان می‌توانست با در اختیار گذاشتن 3 ملی‌پوش تیمش به تیم ملی امید ایران عملا هم هر 3 بازیکن را در شرایط مسابقه نگه دارد و هم از فردا آنها را در اختیار داشته باشد. زیرا تیم ملی امید مسابقاتش امشب به پایان می‌رسد و فردا به تهران بازمی‌گردد. 

 حالا که صحبت از برخورد حرفه‌ای کمیته انضباطی با رفتار باشگاه استقلال شده است،‌بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که بهتر است کمیته انضباطی با تمامی باشگاه‌هایی که بازیکنان را در اختیار تیم ملی امید قرار ندادند، برخورد کند. به طور مثال باشگاه تراکتورسازی از حضور طاهران در اردوی تیم ملی جلوگیری کرد (که البته گفته می‌شود این موضوع با هماهنگی پیروانی صورت گرفته است) و از طرفی آنها بعد از مصدومیت هادی محمدی، اجازه حضور آغاسی در تیم ملی امید را ندارد و شاید بهتر بود کمیته انضباطی روی این مسئله هم اشاره می‌کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • امیر IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    20 14
    ربطی به منصوریان نداره،فدراسیون در خدمت پرسپولیس. با دلیل:فدراسیون به همه باشگاه ها اعلام کرده بود تا بدهی های بازیکنان و مربیان خارجی که ازشون شکایت کرده رو تعیین تکلیف نکنه حق بستن قرارداد با بازیکنان خارجی رو نداره..به نظر شما کدوم پرونده شکایتی فیفا از پرسپولیس بسته شده؟ژوزه؟؟
    • حامد IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      3 2
      خودت که میگی تعیین تکلیف...
  • م IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    15 10
    فدراسیون پرسپولیسی همینه
  • نوا IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    15 10
    مهم پرسپولیسه بقیه تیم ها مهم نیستند ...
  • نوا IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    16 9
    مهم پرسپولیسه بقیه تیم ها مهم نیستند ...
  • نوا IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    17 9
    مهم پرسپولیسه بقیه تیم ها مهم نیستند ...
  • کمال IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    21 14
    از هفته اول شروع کردن برای نابود کردن استقلال
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    11 9
    چون مسابقات امید در تقویم فیفا نبوده طبق قانون نمیتونن کسی رو محروم کنن.مطمئن باشید محرومیتی در کار نیست
  • محمد IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    13 14
    چرا ششقلالی پاچه پرسپولیس میگیرین اقا ی شومن چرا بازیکن به تیم ملی نداده؟ایا منافع تیم ملی مهم نیست؟شما که در هر صورت حتی رونالدورو هم داشته باشین باز هیچی نمیشین چون آقای شومن دارین بدبختها من تا صبح نخوابیدم وقتی بازیکن سعودی الاهلی میگفت سر ایرانی هارو اینجا بریدیم بجای تعصب کور کورانه برید تیمتون درست کنین هر چند سال یبار 66666666666666666666تا نخورین
    • امیر IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      3 6
      تیم قشقاوی برای مقابله با تیم پرسپولیس با ماتیاس سامر و پائولو مالدینی و مارادونا و سیمئونه و زیدان و رود گولیت و پله(همه بعنوان بازیکن بازنشسته) وارد مذاکره شد..
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    10 16
    آخه استقلال چي داره كه بخوان نابودش كنند.همين آقاي منصوريان زمانيكه مربي اميد بودن بافرستادن بازيكن چنداخطاره به زمين باعث اوت شدن تيم ملي اميد شد.
    • امیر IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      5 2
      ما حسادت قهرمانی های پی در پی پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا رو میخوریم و یا اینکه چرا تیم ما نمیتونه هر ده سال ده سال قهرمان بشه و یا اینکه قشقاوی کجایی؟دقیقا کجایی؟؟
  • GB ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    9 9
    منصوریان عزیز
  • امیر IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    5 2
    جالبتر از همه اینکه حسن زاده گفته فدراسیون فوتبال فقط از استقلال شکایت کرده
    • حسین IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      3 1
      ؟؟؟؟؟؟؟؟؟مشکوک نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    3 4
    بابا خودتون رو درست كنيد تا حداقل توي فصل آينده يه دونه جام بگيريد.!!!!! جام گرفتن كارسختي نيست مثه استقلال خوزستان . البته فكر نمي كنم منصوريان بيشتراز نيم فصل توي تيم دوام بياره
  • ناصر IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    0 3
    تیم امید با این کار استقلال باخت و عملآ در آستانه حذف قرار گرفته شما از منصوریان دفاع می کنید!؟؟؟ باز دم پرسپولیس گرم که محرمی رو داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس