کد خبر 752916
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
سید مجید حسینی

با محرومیت حسینی علیرضا منصوریان برای بازی افتتاحیه لیگ برتر مدافع وسط تخصصی در اختیار ندارد.

به گزارش مشرق، مجید حسینی و پژمان منتظری دو مدافع مرکزی استقلال در بازی های دوستانه بودند. با توجه به مصدومیت پادوانی و خروج احتمالی مگویان از لیست استقلالی ها، علیرضا منصوریان در دیدارهای دوستانه بیش از هر بازیکنی روی مجید حسینی برای حضور در خط دفاعی حساب کرده بود اما با اعلام فدراسیون فوتبال این بازیکن قطعا دیدار اول لیگ را از دست خواهد داد.


پادوانی دیگر مدافع وسط استقلالی ها نیز به دلیل مصدومیت در تمرینات این تیم حضور ندارد و وضعیت او به شکلی است که هنوز حتی به تمرینات گروهی اضافه نشده است. فرشید باقری هافبک دفاعی آبی ها که گزینه چهارم منصوریان برای حضور در قلب خط دفاعی بود نیز به دلیل مصدومیت در کنار دیگر بازیکنان حضور ندارد تا به این ترتیب پژمان منتظری تنها دفاع میانی استقلال برابر نفت آبادان باشد.


البته وضعیت پژمان منتظری نیز با استقلالی ها هنوز مشخص نیست و این بازیکن به دلیل عدم ثبت قرارداد خود تا به امروز برای دریافت کارت ITC اقدام نکرده تا به این ترتیب تیم منصوریان فعلا هیچ مدافع وسطی برای شروع لیگ در اختیار نداشته باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • Sezar IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    3 1
    چرت نگو لنگی ، نظرت چیه باشگاه استقلالم تیتر بزنی منحل کنی ؟
  • چوبله IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    1 0
    چطور این محرومیتها برای پرسپولیس نیست.استقلال قبل از بازی حساس با العین در حالی که امید ابراهیمی مصدوم بود به خاطر تیم امید امید نورافکن رو که بهترین و تنها هافبک دفاعیش بود رو به تیم امید داد و با دست خالی به مصاف العین تا دندان مسلح در اون بازی حساس رفت و موجب اون فاجعه شد که جماعت هنوز که هنوزه از اون شکست خوشحالی میکنن. استقلال به اندازه کافی برای تیم ملی هزینه و ضرر داده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس