کد خبر 752908
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
طیبی

مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان در نشست معارفه خودش در باشگاه قطر عنوان کرد:ا میدوارم به همراه قطر تمام توانایی‌ام را به کار بگیرم و به بهترین شکل ممکن ظاهر شوم.

به گزارش مشرق، باشگاه قطر امروز رسما نشست خبری معرفی محمد طیبی، مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان را برگزار کرد که با قراردادی یک ساله و قابل تمدید به این باشگاه قطری رفته بود.

طیبی در نشست خبری گفت: من باشگاه قطر را خیلی خوب می‌شناسم و می‌دانم که باشگاه بزرگ و ریشه داری است و دارای تاریخ و سابقه است و ملقب به «الملک» است. من بسیار خوشحالم که جزئی از این تیم قدیمی شدم. امیدوارم به همراه قطر تمام توانایی‌ام را به کار بگیرم و به بهترین شکل ممکن ظاهر شوم.

وی افزود: باعث افتخارم است که من به عنوان اولین لژیونر این تیم در این فصل قرارداد امضا کردم و این اتفاق برای من مسئولیتم را بیشتر می‌کند و آن را نوعی چالش برای خودم می‌دانم. تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم مخصوصا اینکه تلاش می‌کنم تا به همراه تیم موفق شوم و همچنین تلاش خواهم کرد به همراه تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه شرکت کنم و برای موفقیت ایران تلاش کنم. در فصل پیش رو بهترین عملکرد را از خودم نشان می دهم تا تیم قطر را به جایگاهی که مستحقش است برسانم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس