5.jpg

نیروهای مقاومت حزب الله لبنان با درهم کوبیدن مواضع تروریست‌ها تاکنون توانسته‌اند ۹۵ درصد غرب منطقه فلیطه (جرود فلیطه) را به طور کامل پاکسازی کنند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از عملیات مشترک ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در مرزهای مشترک لبنان و سوریه حاکیست، پیشروی ها در غرب منطقه راهبردی جرود فلیطه ادامه دارد.

نیروهای مقاومت حزب الله لبنان با درهم کوبیدن مواضع تروریست ها تاکنون توانسته اند ۹۵ درصد غرب منطقه فلیطه ( جرود فلیطه) را به طور کامل پاکسازی کنند.

در جریان آخرین درگیری ها در این محور، ۵۰ تن از تروریست های جبهه النصره به هلاکت رسیدند و  دیگر عناصر تروریستی تلاش کردند از طریق گذرگاه « الزمرانی» به سمت شرق منطقه جرود عرسال در داخل لبنان متواری شوند.

همزمان جنگنده های ارتش سوریه هم تروریست هایی که در حال فرار به سوی این گذرگاه بودند را هدف قرار دادند و تعداد زیادی از آنان را قبل از رسیدن به جرود عرسال به هلاکت رساندند.

در این عملیات ۵ خودروی نظامی تروریست ها هم توسط جنگنده های سوری منهدم شد.

تلاش نیروهای مقاومت حزب الله در شمال غرب فلیطه برای پاکسازی ارتفاعات زمرانی ادامه دارد.

در محور جنوب شرق جرود عرسال در خاک لبنان هم نیروهای مقاومت حزب الله موفق شدند با عقب راندن عناصر تروریستی جبهه النصره، ارتفاعات « شیار حطبف وادی العوینی و الشجره» را به طور کامل پاکسازی کنند. عملیات پاکسازی مناطق « قلعه حسن و حرف وادی الدوب» در جنوب عرسال هم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش مشرق در جریان عملیات نیروهای مقاومت حزب الله در مرزهای مشترک لبنان و سوریه تاکنون ۱۲ تن از رزمندگان جبهه مقاومت به شهادت رسیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Razor IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    30 2
    زنده باد رزمندگان غیور و سلحشور حزب الله خداوند حفظتان کند
  • م IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
    0 0
    جبهه مقاومت ادلب و فوعه و كفريا رو فراموش نكند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس