کد خبر 752889
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
نفت تهران

طبق اعلام مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، مجوز بازیکنان جدید تیم نفت تهران تنها برای دیدار سوپرجام بوده و این بازیکنان برای اخذ مجوز بازی باید به سه کمیته مراجعه کنند.

به گزارش مشرق، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ پس از پایان بازی تیم های پرسپولیس و نفت تهران در رابطه با بازی بازیکنان جدید تیم نفت تهران در دیدار سوپرجام به اظهارنظر پرداخت. فریبرز محمودزاده در رابطه با این بازی گفت: به دلیل اینکه این بازی مربوط به فصل قبل است و در حقیقت بازی پایانی فصل فوتبالی محسوب می شود بنابراین امکان اینکه بازیکنان جدید این تیم به میدان نمی رفتند نیز وجود داشت.


او ادامه داد: البته برای حضور در این بازی برای بازیکنان جدید تیم نفت تهران مجوز موقت دریافت کردیم تا آنها بتوانند برای این تیم به میدان بروند، اما بازیکنان این تیم پس از پایان بازی باید به سه کمیته مراجعه کنند تا مجوز بازی برای آنها و برای فصل آینده صادر شود.


محمودزاده در پایان گفت: البته قرارداد تمام بازیکنان جدید این تیم ثبت شده است اما این بازیکن باید برای دریافت مجوز بازی به کمیته های تعیین وضعیت، بین الملل و انضباطی مراجعه کنند و در صورت دریافت مجوزهای لازم، حضورشان در بازی های فصل جدید بلامانع است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس