ژوزه

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: با بررسی پرونده‌هایی که در فیفا داشتیم و قراردادهایی که در ادوار مختلف منعقد شد، روی اصلاح قراردادها و مفاد مندرج در آنها کار کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، علی جمشیدی در خصوص پرونده‌های مطروحه در فیفا و چگونگی وضعیت آنها اظهار داشت: متأسفانه به دلیل عدم دقت در سنوات گذشته پرونده‌های متعددی در فیفا علیه باشگاه پرسپولیس مطرح و تحت رسیدگی است.

وی افزود: به همین دلیل و با تحقیق و مطالعه در اشتباهات صورت گرفته در سال‌های گذشته ما برای پیشگیری از افتتاح پرونده‌های جدید تدابیر ویژه و راه حل‌های مختلف و قانونی اتخاذ کردیم. بدواً مفاد قراردادهای فیمابین را با لحاظ آخرین ویرایش مقررات فیفا و قوانین داخلی بروز رسانی کرده و سعی کردیم نکات ضعف قراردادهای سابق را که دستاویزی برای طرح و اتخاذ غرامت در فیفا بود به حداقل برسانیم.

جمشیدی در ادامه خاطرنشان کرد:همچنین در خصوص پرونده‌های فیفا با همکاری خوب و موثر مدیریت بین‌الملل باشگاه با شاکیان و وکلای آنها ارتباطات سازنده‌ای برقرار و در چند وقت اخیر توافقاتی با آنها در راستای حل و فصل و مصالحه منعقد گردید و پرونده‌های مرتبط با بازیکنان و مربیان شامل آقایان؛ خوزه تادئو، گابریل، سپانویچ، پروویچ و اخیراً با آقایان؛ مایکل اومانیا، آندره پانادیچ و لوکا ماریچ از طرق مقتضی تعیین تکلیف و پرونده‌های مذکور از آمار تحت رسیدگی فیفا خارج گردید. قطعاً این امر مرهون زحمات همکاران امور حقوقی، امور بین‌الملل و حمایت‌های مدیریت محترم باشگاه بوده است. ما در جهت تقویت و ثبات حسن نیت باشگاه در فیفا مکاتبات و مذاکرات متعددی با آن مرجع بین المللی داشته ایم و سعی شد وجهه بین المللی و اعتبار سازمانی برند پرسپولیس را در نهادهای بین المللی بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: دوستان همواره گله مندند که مدیریت حقوقی چرا اخبار مربوطه را منعکس نمی‌کند؟ در پاسخ به این موضوع، توجه به این امر ضروری است که باشگاه پرسپولیس به دلیل جایگاه ویژه و خاص در بین آحاد مختلف جامعه، بعضاً دستاویزی برای سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب است. این مهم اقتضا می‌کند برخی اخبار در زمان مناسب اعلام شود. ضمن اینکه امور حقوقی باشگاه به جای مصاحبه و تیتر شدن، بیشتر به دنبال اجرای وظایف اصلی یعنی حل و فصل مشکلات و اختلافات حقوقی و مختومه نمودن پرونده های قضایی باشگاه است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در پاسخ به آخرین وضعیت پرونده مانوئل خوزه و دستیاران وی اعلام کرد که دفاعیات باشگاه در قالب لوایح با اخذ نظر از آخرین دکترین حقوقی تقدیم دادگاه عالی ورزش شده است؛ این موضوع را باید در نظر داشت که متأسفانه به دلیل اشتباهات صورت گرفته در گذشته علی الخصوص در روند این پرونده رأی فیفا تماماً بر علیه باشگاه بوده و بعضاً مدیران سابق وقت باشگاه علیه باشگاه مستنداتی را در اختیار فیفا و طرف مقابل دعوا قرار داده اند که اقرار به ضرر باشگاه و تخدیش وجهه پرسپولیس است. این شرایط کار را برای تیم حقوقی فعلی بسیار سخت کرده است. صرفنظر از نتیجه دادگاه، ما در آینده نزدیک نکات قابل تأملی از اتفاقات و اقدامات پشت پرده این پرونده حساس را با مستندات به اطلاع عموم خواهیم رساند.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس