جست و جو

فرماندار ویژه دزفول گفت: با حضور تیم‌های امداد و نجات عملیات جست وجوی گردشگران کول خرسان شهرستان دزفول بار دیگر آغاز شد.

به گزارش مشرق،  هم زمان با ظهر امروز و با حضور تیم‌های امداد و نجات  عملیات جست وجو و نجات گردشگران کول خرسان شهرستان دزفول،  آغاز شده است. 

حبیب‌اله آصفی اظهار داشت: تلاش‌ها برای نجات گردشگرانی که روز پنجشنبه در منطقه چال کندی دزفول دچار حادثه شدند، توسط تیم‌های امداد و عملیات، ادامه دارد. 

وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته، این افراد در قالب یک تیم گردشگری به منطقه گردشگری کول خرسان دزفول وارد شده و پس از آن، دچار حادثه شده و در بستر آبی رودخانه دز قرار شده‌اند. 

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: این تیم، شامل 19 گردشگر بوده که پس از این حادثه  2  نفر جان خود را از دست داده‌اند و تلاش برای نجات 3 نفر دیگر که از سرنوشت آن‌ها اطلاعی در دست نیست، ادامه دارد. 

وی گفت: خبر زنده بودن سه گردشگری که ‌پس از این حادثه مفقود شده‌اند، به‌صورت رسمی، تأیید نمی‌شود و با تلاش تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر  و آتش نشانی، عملیات جست و جو و نجات آن‌ها، ادامه دارد. 

آصفی ادامه داد: روز گذشته با پیگیری و تلاش‌های صورت گرفته، عملیات جست‌وجو و نجات یکی از گردشگرانی که پس از این حادثه غرق شده بود با موفقیت به پایان رسید ولی از سرنوشت سه گردشگر دیگر، اطلاعی در دست نیست. 

وی افزود: شهرستان دزفول با تمام توان و تجهیزات، برای نجات این گردشگران، آماده‌سازی شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تا اتمام عملیات  جست‌وجو و  نجات، تیم‌های امدادی در منطقه، مستقر هستند. 

باقر مهرنما نیز اظهار داشت: به جهت گسترش خدمات حوزه امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول دو اکیپ غواص به منطقه چال کندی، اعزام شده‌اند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول ادامه داد: عملیات جست‌وجو و نجات 3 ‌گردشگری که روز پنجشنبه در این شهرستان دچار حادثه شده‌اند از صبح امروز آغاز و با حضور تیم‌های امداد و عملیات، تلاش برای نجات آن‌ها، ادامه دارد. 

هدایت یزدی نیز ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت:  یک اکیپ تخصصی صخره و سنگ‌نوردی باشگاه مناطق نفت خیز جنوب، برای مشارکت در عملیات امداد و جست‌وجوی مفقودان حادثه گرداب کول خرسان، به دزفول اعزام شدند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: این تیم حرفه‌ای که ‌متشکل از ورزشکاران رشته‌های صخره و سنگ‌نوردی است، با هماهنگی جمعیت هلال‌احمر در عملیات جست‌وجوی مفقودان حادثه، مشارکت دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس