کد خبر 752767
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
کتاب ادواردو - کراپ‌شده

شهید ادواردو آنیلی تنها فرزند پسر و وارث سناتور جیوانی آنیلی سرمایه دار و مولتی میلیاردر ایتالیایی بود که پیکر بی جانش در 15 نوامبر سال 2000 میلادی در زیر پل فرانکو رومانو پیدا شد.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - یکی از فعالین حوزه کتابخوانی در صفحه مجازی اش نوشت: از آنجایی که من مرحوم حبیب الله کاسه ساز را بیش از همه چیز با مستند شجاعانه ی «ادواردو» می شناسم، دوست دارم برویم سراغ این معرفیِ فوق العاده. اجازه بدهید پیشاپیش روی نکته ی مهمی تاکید کنم: تمام اتفاقات و شخصیت های این رمان حقیقی هستند.


اگر «ادواردو آنیلی» را می شناسید و مثل من به او علاقه مندید، به شما اطمینان می دهم این رمان را بسیار دوست داشتنی خواهید یافت، و اگر هم ادواردو را نمی شناسید، قول می دهم که با این رمان ساعات سرشار از هیجان و تفکری را خواهید گذراند و در آخر به جمع ارادتمندان او می پیوندید!

کتاب با مرگ ادواردو، تنها وارث خاندان سرشناس و پر نفوذ آنیلی و ثروتمندترین جوان ایتالیا، شروع می شود. شخصیت اصلی جوزپه پوپو است. خبرنگار بخش حوادث یکی از نشریات ایتالیا که نمی تواند چشمش را بر ابهامات فراوان این پرونده ببندد. پوپو در جریان تحقیقاتش به طرز دلهره آوری به گزارشات پلیس و حرف های دولت و رسانه ها شک می کند و ماجرا هنگام آشنایی او با تیم مستندساز ایرانی پیچیده تر می شود. (همان مستندی که مرحوم کاسه ساز تهیه کننده اش بود.) کم کم سر نخ های دیگری به دست می آید و زوایای پنهانی از این قتل رازآلود آشکار میشود...
«شهید ادواردو آنیلی» تنها فرزند پسر و وارث سناتور جیوانی آنیلی سرمایه دار و مولتی میلیاردر ایتالیایی و مالک مجموعه های فیات و فراری و باشگاه یوونتوس و... بود که پیکر بی جانش در 15 نوامبر سال 2000 میلادی در زیر پل فرانکو رومانو پیدا شد. این اتفاق به سرعت در صدر اخبار تمامی رسانه ها قرار گرفت و مقامات قضایی علت مرگ وی را خودکشی اعلام کردند. اما حقیقت ماجرا چیز دیگری بود...
و شما  ادواردو را از یاد نخواهید برد. چه کنم که هرگز حق مطلب ادا نمی شود... ادواردو مسحور کننده است.

نویسنده:  بهزاد دانشگر
ناشر: آرما
صفحات: 340 صفحه
قیمت: 14000 تومان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس