کد خبر 752720
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
والورده

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا درباره شایعه جدایی نیمار از تیمش و تلاش برای خرید مهاجم آرژانتینی یوونتوس به عنوان جانشین او اظهارنظر کرد.

به گزارش مشرق، ارنستو والورده، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی دوستانه تیمش برابر یوونتوس در تور تابستانی دو تیم در آمریکا که بامداد فردا از ساعت 2:30 برگزار می‌شود، به خبرنگارانی که او را با سؤالاتی درباره شایعه جدایی نیمار از آبی‌و‌اناری‌ها بمباران کردند،  گفت: درک می‌کنم که الان بازار شایعات داغ است اما نیمار در کنار ماست. او بازیکنی است که واقعاً سبک بازی‌اش و جوی که برای رختکن تیم می‌سازد را دوست داریم. من هنوز با او درباره آینده‌اش صحبت نکرده‌ام و صحبت‌هایی که تا الان داشته‌ایم درباره مسائل فنی بوده است. ما کاملاً روی او حساب می‌کنیم.

بازی بامداد فردای بارسلونا برابر قهرمان ایتالیا اولین بازی آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا با هدایت ارنستو والوده است و او در این بازی می‌تواند اولین ارزیابی‌ از قدرت فعلی تیمش را انجام دهد.

سرمربی سابق اتلتیک بیلبائو در این خصوص عنوان کرد: من خیلی عادی دارم با این موضوع برخورد می‌کنم و در عین حال می‌دانم که انتظاراتی از من وجود دارد. این یک بازی رسمی نیست اما من می‌خواهم تیمم به آن به چشم یک بازی رسمی نگاه کند. هر روز که از تمرینات‌مان می‌گذرد من تیمم را کمی بیشتر می‌شناسنم. این اولین بازی ما در اردوی پیش فصل است و کاملاً مشخص است که هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده‌ایم، پس باید زمان بازی را میان تمام بازیکنانم تقسیم کنم و تغییرات فراوانی اعمال شود تا همه آنها بتوانند بازی کنند.

گفته می‌شود که بارسلونا پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی یوونتوس را در نظر گرفته است تا در صورت قطعی شدن جدایی نیمار برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن با او قرارداد ببندد و والورده هم این موضوع را رد نکرد.

او تأکید کرد: ما همه بازیکنان خوب را دوست داریم اما برای من دوست داشتنی‌ترین بازیکن، بازیکنان خودم هستند. من آنها را بیشتر از همه دوست دارم. وقتی شما با بازیکنی قرارداد می‌بندید می‌دانید که آن بازیکن می‌تواند سطح تیم شما را ارتقا دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس