کد خبر 752689
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
فریبرز عسگری

سرمربی تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات داخل سالن گفت: اگر در ادامه مسیر احساس خلائی کردیم تغییراتی در ترکیب تیم خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، فریبرز عسگری در خصوص شرایط تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی اظهار داشت: ما از شنبه هفته گذشته اردوهای خود را آغاز کردیم اما با توجه به محدودیت زمانی در اعلام لیست نفرات اعزامی به مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در ازبکستان روز سه‌شنبه مسابقات انتخابی را برگزار کردیم. من دلم می‌خواست زمان بیشتری داشتم و تمرینات بیشتری را قبل از انتخابی برگزار می کردم اما به دلیل این محدودیت مجبور به برگزاری رقابت انتخابی درون اردویی شدم.

سرمربی تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات داخل سالن تصریح کرد: با توجه به تصمیم جدید اتحادیه تکواندو آسیا هر کشوری که موفق به کسب مدال در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی شود این امکان را در اختیار کشور خود می‌گذارد تا در مسابقات قهرمانی آسیا با دو نماینده حضور داشته باشد. این اتفاق برای اولین بار است که می‌افتد اما قطعا سطح مسابقات را بسیار بالاتر خواهد برد و هر کشوری بدون محدودیت نفری می‌تواند در این مسابقات شرکت کند.  با توجه به این اتفاق قرار شد مهدی بی‌باک نیز یک تیم به این مسابقات اعزام کند تا ما شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه با توجه به برگزاری مسابقات داخل سالن در اواخر شهریورماه، تیم ملی به اوج آمادگی دست پیدا خواهد کرد، گفت:  تیم ما یک تیم جوان است و با توجه به اینکه در حال حاضر دو تیم دانشجویان و تیم اعزامی به مسابقات گرندپری نیز در اردو هستند ما محدودیت در انتخاب نفرات داشتیم. مبنای ما بر این است در ادامه مسیر اگر احساس خلائی کردیم دیگر شرایط ما مانند مسابقات کشورهای اسلامی نباشد و بتوانیم تغییراتی در ترکیب تیم داشته و تیم را تقویت کنیم.

فریبرز عسگری با تاکید بر کیفیت بالای مسابقات داخل سالن یادآور شد: سطح مسابقات تکواندو داخل سالن قطعا با حضور تیم‌های کره‌جنوبی، ازبکستان، چین و چین تایپه در سطح بالایی برگزار خواهد شد و ما نیز سعی می‌کنیم با توجه به این موضوع در صورت نیاز تیم خود را تقویت کنیم. تیم اعزامی ما به مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی تیم قطعی ما نیست و احتمال تغییرات برای مسابقات داخل سالن در آن وجود دارد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص عدم حضور مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی در اردوی تیم اعزامی به مسابقات داخل سالن عنوان کرد: من بابت این موضوع واقعا متاسف هستم. با توجه به اختلافات به وجود آمده، فدراسیون تکواندو و من مبنا را بر این گذاشتیم تا این جوانان را حفظ کنیم تا آنها از کورس آمادگی عقب نماند. هر اختلافی یک روز حل می‌شود و فدرایسون این شرایط را در اختیار این دو جوان قرار داد تا با حضور در مسابقات داخل سالن از آمادگی دور نشوند.

وی یادآور شد: خدابخشی با من تماس گرفت و یکسری صحبت‌ها انجام داد که برخی از آنها برای من قابل قبول بود و من او را در درک می‌کنم . من به او اصرار داشتم از مسابقات دور نماند چرا که واقعا حیف است اما او تصمیم خود را گرفته بود و با احترام به من این تماس را برقرار و با عذرخواهی تصمیم گرفت که در تیم حضور نداشته باشد. در مورد بهنام اسبقی او هیچ تماسی با من نگرفت و من نمی دانم تصمیم او چه بوده است. با توجه به اینکه اسبقی را من برای اولین بار به تیم ملی دعوت کردم توقع بیشتری از او داشتم.  امیدوارم این نفرات هرجا هستند موفق باشند اما فکر می‌کنم ما با این تصمیم نشان دادیم توجهمان به همه قهرمانان است  تا از همه پتانسیل‌مان استفاده کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس