کد خبر 752654
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
سجاد گنج زاده

پرافتخارترین کاراته‌کای سنگین وزن دنیا گفت: کاراته کشور در قزاقستان یک بار دیگر به قولش عمل کرد و حالا امیدواریم وزیر ورزش نیز به قولی که داده عمل کند.

به گزارش مشرق، سجاد گنج‌زاده در مورد وعده وزارت ورزش و جوانان در مورد یکسان‌سازی پاداش قهرمانان کاراته با دیگر رشته‌های المپیکی اظهار داشت: ملی‌پوشان ایران در  تمام رده‌های سنی در قزاقستان درخشیدند و بار دیگر نشان دادیم که پتانسیل رسیدن به اهداف بزرگ را داریم. به قولی که در مورد قهرمانی آسیا دادیم عمل کردیم و حالا منتظر هستیم تا وزیر ورزش و جوانان نیز به قولش عمل کند.

وی ادامه داد: توقع قهرمانان کاراته واقعا بیجا نیست، اینکه ما را نیز مانند دیگر رشته‌های المپیکی نگاه کنند چیز زیاد و بی جایی نیست. وزیر ورزش قول داد پاداش‌های ما نیز مانند دیگر رشته‌های المپیکی به حساب بیاید و امیدوارم به قولش عمل کند. کاراته ایران بارها نشان داده که می‌تواند در هر میدانی موفق عمل کند و قطعا در مورد المپیک نیز این موضوع مستثنی نیست.

قهرمانان کاراته آسیا و جهان اظهار داشت: در قزاقستان از روز اول شاهد درخشش بچه‌های ایران در بخش‌های مختلف بودیم و در کومیته تیمی بازهم قدرت ایران به رخ تمام حریفان کشیده شد.  قدرت این را داریم که حتی در المپیک هم به همین ترتیب شگفتی ساز باشیم و امیدوارم مسئولان ورزش این موضوع را لمس کنند. کاراته امروز نیاز به حمایت دارد.

گنج‌زاده گفت: به شخصه در تمام مسابقاتی که حاضر می‌شوم تمام تلاشم را اعمال می‌کنم تا بهترین نتیجه ممکن را بگیردم. در سال 2013 در امارات طلا گرفتم در سال 2015 در ژاپن به عنوان نایب قهرمانی رسیدم. در قزاقستان هم برای سومین مرتبه پیاپی به فینال رفتم اما موفق نشدم دومین طلا را در این میدان بگیرم. به هر صورت تلاشم را کردم و در کل خوشحالم که کاروان کاراته ایران نتیجه گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس