کد خبر 752467
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۹
سوپر جام فوتبال

پرسپولیس با شکست نفت تهران به اولین جام خود در فصل جدید رسید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس امشب در چارچوب رقابت سوپرکاپ فوتبال ایران موفق شد با نتیجه ۳-۰ پیش چشمان تماشاگران خود نفت را از پیش رو بردارد و اولین جام این فصل خود را دشت کند.

سرخپوشان با برد امشب دو طلسم را شکستند. اول اینکه آنها به اولین تیمی تبدیل شدند که به عنوان قهرمان لیگ، فاتح سوپرجام شدند. پیش از این تیمهای ذوب آهن و صبا به عنوان قهرمان جام حذفی برنده این رقابت ها شده بودند.

دومین طلسم هم مربوط به این است که پرسپولیس به نخستین تیم قهرمان سوپرجام تبدیل شد که ۴ گل نزد. در دوره نخست صباباتری ۴ گل به فولاد زد و در دومره دوم ذوب آهن با نتیجه ۴-۲ استقلال خوزستان را شکست داد.

حالا تیم برانکو سومین تیم ایران هستند که سابقه قهرمانی در سوپرجام را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    1 2
    هیچی دیگه ستاره سوم راحت نصب شد. چون بازی 3-0 شد پس ستاره چهارم هم تعلق میگیره. چون برانکو رو صندلی بود ستاره پنجم. چون فرشاد احمدزاده بعد گل به سبک پائولو دیبالا خوشحالی کرد ستاره ششم. مورد داشتیم یکی داشت رد میشد از جلوی باشگاه پرسپولیس رفت از آب سرد کن داخل باشگاه آب خورد ستاره هفتم نصب کردن !
    • علی IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
      1 1
      ستاره رو که کیسه نصب میکنه ولی پرسپولیس بدست میاره. شمام ده سال قهرمانی لیگ داشته باش ستاره بزن. آسیا فراموش نشه، چون تخصصش رو دارین میگم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس