کد خبر 752431
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
پوتین

رئیس جمهوری روسیه در جمع دانش‌آموزان استعدادهای درخشان درباره بخش هایی از زندگی خصوصی خود صحبت کرده است.

به گزارش مشرق، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه امروز جمعه در جمع دانش‌آموزان استعدادهای درخشان حاضر شد و به برخی سوالات آنها پاسخ داد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس»، رئیس‌جمهوری روسیه گفته است: «روزهای کاری من معمولا بسیار شلوغ است و من مجبورم تا دیروقت مشغول کار باشم به همین دلیل حالی برای اینستاگرام ندارم و تمام آنچه به آن فکر می‌کنم رفتن به رخت‌خواب برای خوابیدن است.»

وی افزود: «من از شبکه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کنم اما کارکنان دولت من از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بسیار استفاده می‌کنند. البته می‌دانم که هزاران حساب کاربری با نام من در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. من هیچ ارتباطی با آنها ندارم، بنابراین هر چه با نام من در این شبکه‌ها منتشر می‌شود، هیچ ارتباطی به من ندارد».

پوتین در ادامه می‌گوید: «من یک مرد عادی هستم و زندگی معمولی‌ای را دارم. اما به طور طبیعی حرفه من را نمی‌توان یک حرفه عادی و معمولی خواند چرا که ویژگی‌های خاصی دارد اما به هر حال من یک زندگی کاملا معمولی دارم.»

رئیس‌جمهوری روسیه می‌افزاید: «تا حدودی استرس به لحاظ فیزیکی، روانشناختی و حتی اخلاقی در کار من وجود دارد».

وی در بخش دیگری از اظهاراتش تأکید کرد: «من برنامه کاری‌ام را به نحوی مدیریت می‌کنم که زمان کافی برای انجام کارهای خلاقانه، گوش دادن به موسیقی، ورزش کردن و تعامل با دوستانم داشته باشم. به طور خاص زمانی را برای انجام این فعالیت‌ها اختصاص می‌دهم».

پوتین ادامه داد: «من این روند را پیش از اینکه رئیس‌جمهور شوم در پیش گرفته بودم و تغییرات اندکی در برنامه من پس از ریاست‌جمهوری بوجود آمده است».

رئیس‌جمهوری روسیه در پاسخ به سوال یکی از دانش‌آموزان در خصوص اینکه در یک روز عادی که از کار ریاست‌جمهوری فراغت دارد، به چه فعالیتی مشغول است، گفت: «تقریبا هیچ کار خاصی انجام نمی‌دهم. من بر این باورم که یک زندگی کاملا معمولی با مشخصه‌های خاص دارم اما به اعتقاد من هر شغلی ویژگی‌های خاص خود را دارد. برای اینکه فردی یک موسیقی‌دان درجه یک باشد باید سخت کار کند، از صبح زود تا دیروقت در شب. گاهی اوقات من دوستانم، موسقی‌دان‌های برجسته این کشور نگاه می‌کنم- آنها ۱۲ تا ۱۵ ساعت در روز کار می‌کنند. این دقیقا همان فداکاری است».

وی در ادامه تأکید کرد: «نخستین ارزش در زندگی برای من همان زندگی است. این بزرگترین ارزش است. و سپس عشق و آزادی».

وی افزود: «درباره هر یک از این ارزش‌ها می‌توان بسیار صحبت کرد و صحبت‌های بسیاری در این خصوص صورت گرفته است. می‌توان درباره زندگی که بسیار ارزشمند است چه در شرایط بیولوژیکی آن و چه در مفهوم معنوی آن سخن گفت. می‌توانیم درباره عشق بگوییم- روابط میان انسان‌ها، عشق به والدین و یا عشق به کشور. می‌توان درباره آزادی صحبت کرد اینکه چقدر باید برای رسیدن به آن تلاش کرد».

رئیس‌جمهوری روسیه در پاسخ به یک سوال دیگر، حتی نام رمزی خود در سرویس اطلاعات خارجی روسیه «کا گ ب» را نیز فاش کرد و گفت: «اینها فقط نام‌های مستعار هستند. همانطور که می‌دانید من حرفه خود را در سرویس‌های اطلاعات خارجی آغاز کردم و گاهی اوقات بنا بر ضرورت فنی مجبور به استفاده از اسامی مستعار بودم. نام مستعار من «پلاتوف» بود».

وی افزود: «البته من امروز هیچ اسمی را به جز نام خودم ترجیح نمی‌دهم این یک مسئله کاملا عادی است. چرا اصلا باید پشت اسم‌های مستعار مخفی شد؟ این نام‌ها برای پوشش داشتن در سرویس‌های اطلاعاتی مناسبند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سسش IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    20 3
    چطور پوتین وقتی برای استفاده از شبکه های اجتماعی ندارد ولی رئیس جمهور ما دارد؟ حتما کار رئیس جمهور ما کمتر است!
    • Alis IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
      1 2
      ريس جمهورهاي ما مثل ... وقت أضافه هم مي يارند
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
      1 0
      لیاقتت همون افسر های ک گ ب هستن
  • هومن US ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    10 8
    زند باد پوتین
  • Alis IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    2 2
    ريس جمهور ماهم ريس جمهور است ...
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    0 0
    بر کا گ ب لعنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس