کد خبر 752177
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
رضا یزدانی

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو با تمام توان در حال طی مراحل درمانی خود است تا هر چه زودتر به روی تشک بازگردد.

به گزارش مشرق؛  حضور رضا یزدانی هفته گذشته در تمرینات اردوی نوجوانان و جوانان آزادکار رفت و برای دقایقی با آنان به تمرین و گفتگو پرداخت. البته بر خلاف آنچه گفته شد، حضور آزادکار مصدوم وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در این تمرینات، تنها به دعوت کادر فنی تیم جوانان و برای روحیه دادن به این کشتی گیران آینده ساز صورت گرفت.

هر چند که یزدانی هم برای بازگشت به دوران اوج خود لحظه شماری می کند و با همین هدف و امید، مشغول طی کردن دوران نقاهت خود است.

یزدانی در این خصوص گفت: اولویت اصلی من ادامه دقیق و جدی روند درمان و رسیدن به سلامت کامل است. البته پزشکان نیز از این وضعیت رضایت دارند و روند درمانی مرا مطلوب ارزیابی کردند.

وی در ادامه افزود: اینکه زمان دقیقی را برای استارت تمرینات جدی و سنگین اعلام کنم، غیر منطقی است اما اولویت من رسیدن به بهبودی کامل است. مطمئنا به محض رسیدن به این مرحله با قدرت به تمرین خواهم پرداخت.

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، یزدانی طبق نظر پزشکان معالج همچنان باید تمرینات سبک و فیزیوتراپی انجاد دهد و حضور او در اردوی جوانان به معنای بازگشت جدی او به تمرینات نبود.

رضا یزدانی اسفند ماه سال گذشته برای درمان پارگی آشیل پای راست خود در بیمارستان اسپورت کلینیک شهر کلن آلمان بستری و پای خود را به تیغ جراحان سپرد و همچنان از آن زمان تاکنون به درمان و طی دوران نقاهت مشغول است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس